zaterdag 22 december 2012

The end of the world - Het einde van de wereld

Nee, het ging achteraf toch weer niet door. Maar het was wel een leuke aanleiding voor een nieuwe art journal pagina.

No, it didn't happen afterall. But it was an inspiration for a brandnew art journal page.


En hieronder nog een wat aarzelende tekening uit mijn nieuwe "simply handmade gerecycled kerstkaarten art journal boekje met de kraaltjes".  Dat tekenen ging me niet zo makkelijk meer af, (was ook erg lang geleden) daar moet ik weer echt even inkomen. Leuke tekst hè.... ik las hem hier bij Denthe op een prachtig beschilderde doos.


And the drawing above is from my new "Simply handmade recycled christmascard Art Journal booklet with the beads". Drawing was a while ago and I do have to practise it some more :-)
The nice one-liner I "borrowed:  from an artwork by Denthe.
                                                        
So that's all for now. No card :-)
Dat was het weer voor vandaag.
Helaas dus weer geen kaartje :-)
Lieve groetjes,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. WOW & WOW, love both of them. Love all the elements of the page and yes we are all still here - lol.

    Fab drawing too and like you say, great one liner.

    Wishing you and your family and Mylo a very happy Christmas and all the best for the coming year.

    Sam, Martin & Fraz xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan.
    Fijne feestdagen en liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha gelukkig zijn we niet gegaan Marianne anders had ik je mooie creatie moeten missen, hij is prachtig, schitterende kleuren ook. Jij schrijft dat het tekenen je niet zo af ging nou meis ik vind het helemaal super, wat knap gedaan, ik doe het je niet na. Ik vind het echt super gelukt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yep we zijn er nog hihi
    Wat zijn het weer 2 kunstwerkjes en echt geweldig getekend!!
    Fijne dagen!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, fantastisch gedaan Marianne! Ik hou wel van je gevoel voor humor ☺ En dat tekenen lijkt me wel goed te komen hoor, dat gaat een leuk boekje worden! liefs, denthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...