maandag 24 december 2012

Fijne Kerstdagen



Helaas heb ik geen persoonlijke adressen van al mijn volgers, dus wil ik jullie via deze kerstkaart allemaal hele fijne feestdagen wensen en alvast een heel goede jaarwisseling.
De beste wensen voor 2013 en dat het net zo'n goed jaar mag worden als afgelopen jaar.
Heel veel liefde, geluk, gezondheid en creativiteit en ik hoop dat in 2013 al jullie wensen worden vervuld.

For all my english followers: A very merry Christmas and a happy NewYear.
May all your wishes come true in 2013!
Hugs,

Liefs,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Okay, have absolutely no idea what it says but hope you all have a wonderful Christmas and a happy new year.

    Hope Mylo gets what he wants on the day and gets to have a run around in the snow with his mate!!!

    Happy Christmas - Fraser (& Sam)xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook prettige kerstdagen en een leuk en creatief 2013. We willen vast allemaal ons adres naar je sturen maar dat wordt vast een beetje veel van het goede :) Groetjes Janny
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou en allen die je lief zijn ook hele fijne feestdagen toe Marianne, bedankt voor al je trouwe blogbezoekjes, helemaal leuk en gezellig. Op naar een super 2013.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne dagen Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Marianne,

    Ik wens jou natuurlijk een super fijne kerst samen met je manneke en dochter en Mylo.
    Ik hoop dat 2013 een spetterend jaar gaat worden voor jullie.
    Dikke knuffels van ons alle 4 uit Breda.
    XXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks for the wishes with that nice photo!
    I wish you the same and also a happy, healthy and creative New Year,
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een leuke hond! Hij staat daar zo parmantig :-) Leuk dat ik je dit jaar heb leren "kennen", hopelijk komen er volgend jaar nog vele fijne "ontmoetingen". Prettig jaareinde gewenst! lieve grtjs, denthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...