maandag 3 december 2012

Art Journal

Eindelijk heb ik het aangedurfd en ben een Art Journal begonnen. Het is eigenlijk niet echt nieuw voor me. Vroeger heb ik een schetsboekje bijgehouden en daar regelmatig alledaagse dingen in geschetst van mijn gezinnetje, honden, natuur etc., maar tegenwoordig heet het Art Journal en mag het met vanalles zijn. Ik zag hele mooie voorbijkomen op Google en die van Teesha Moore (mixed media) sprongen er voor mij toch wel echt uit. Dus ik ook aan de gang, maar dat viel nog niet mee. Ik ben nog veel te secuur bezig. :-) Maar ik wil het toch even op mijn blog laten zien.


en de voorkant is ook al klaar, alleen wil ik ze allebei nog "sealen" met een of ander goedje, zodat alles gaat blinken. Maar wellicht is de foto duidelijker als het nog niet glanst.


En als ik er wat langer mee bezig ben, gaat het er hopelijk wat spontaner uitzien.
Allemaal weer heel leuk dat jullie kwamen kijken en ik hoop dat jullie een reactie achterlaten.

I finally dared to start an Art Journal. Well, it is not new to me; I had a little sketchbook way back then, and  I made drawings of all kind of things like my dogs, husband, daughter and garden etc. But nowadays people call it an Art Journal and everything is allowed. I googled and saw some wonderfull Journals but I especially liked the one from Teesha Moore (mixed media)
So I started to make mine, but I am still too careful, but I want to show it on my blog. The second photo is the cover.  I still want to seal the pages, so they get a finished glossy look. 
Hopefully the next pages will be a bit more spontaneous. :-)
Nice of you to come and take a look and I hope you leave me a comment.

Lieve groetjes,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. Ik vind dat ook echt iets voor jou! Deze twee zijn echt al kunstwerkjes, Marianne! gewoon doen wat jij wilt, het is toch jouw Srt-journal en als jij het secuur wilt doen, doen!

    Je kerstkaartje en time-tags zijn ook echt gaaf! Sorry hoor, doe het even zo, druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohoh dat ziet er super gaaf uit Marianne.
    Ik zie ze ook wel eens voorbij komen en ook van stof.
    Jeetje wat apart om zo je emoties te kunnen uiten en dingen bij elkaar te verzamelen die voor jou belangrijk zijn.
    Ik vind de kaft rete gaaf joh.
    Dat oog!!!!
    Ik ben benieuwd of je de volgende bladzijdes met ons gaat delen, maar ik weet zeker dat er een stel bij gaan komen die je voor jezelf bewaard.
    Goed idee joh en ik denk dat je inderdaad lekker je koppie niet meer moet gebruiken maar puur op je gevoel af gaan.
    Zegt zij die dat ook niet zou kunnen hahaha.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je gaaf gemaakt Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Like the way you said you finally dared to start it - lol

    Love the page, it's so different from your other stuff of late.

    I don't do journalling and I don't think I ever will, don't really get the point of hiding everything in a book!!!

    Good luck with the rest of the book.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo is dat Marianne...alles mag!
    Vooral de bovenste vind ik erg leuk samengesteld en vol humor ook nog eens. De voorpagina spreekt voor zich he! Succes ermee!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, amazing Marianne, I love this fabulous pages !!
    They are totally awesome my friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, vooral die bovenste.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw wat heb je dat supergaaf gemaakt Marianne, echt heel mooi, wat zal jij je hebben kunnen uitleven. Echt top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er echt geweldig uit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wauw Marianne, dat ziet er fantastisch uit! Die eerste vind ik echt helemaal te gek. Ik wil ook al zolang een "echt" art journal beginnen, maar het lukt mij gewoon niet om dit soort collages te maken. Misschien toch een projectje voor het komende jaar van maken ... Ik kijk ernaar uit om je volgende experimentjes te zien. liefs, Denise

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...