vrijdag 23 november 2012

Penny Black having a party

Penny black stamp
coloured with flex- and Promarkers
Paperpad from Action
Roses and ribbon from stash
Die Marianne Design
Text Nicole Verkooijen

Inmiddels heeft de jarige deze kaart ontvangen en kan ik hem even showen op mijn blog :-)
She has received her card for her birthdag allready, so I can show it on my blog :-)
I want to enter it in the following challenges:
Penny Black November: Any Die will do (Die from Marianne Design)
Delightfull challenges red and green

Thanks for your visit and have a real nice weekend!
Bedankt voor jullie bezoekje en allemaal een heel fijn weekend!

Lieve groetjes,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. En de jarige blije ontvangster zegt, jemig wat knap nu ik hem van zo dichtbij kan bekijken hoe netjes alles is ingekleurd en hoe rijk de kaart is versiert met jawel, mijn favoriete bloemsoort, roosjes.
    Hij is super Marianne en de tekst erin is heel erg lief, bedankt.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave stempel...dan voel je je wel jarig, als je zo'n kaart krijgt Marianne!

    goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die weer super Marianne, wat een geweldige digi heb je gebruikt. Ik vind je kaart weer helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij maakt echt wel leuke kaarten Marianne! Jij ook een leuk en gezellig weekend gewenst! ♥ denthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super sweet image Marianne and a really pretty card.

    Thanks so much and sharing with us at Penny Black and More challenge this month.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze vind ik trouwens ook erg leuk ik als katten mens spreekt het mij erg aan. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous and cute card!
    Thank you for sharing at Penny Black and more Challenge,
    good luck;-))m

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...