maandag 12 november 2012

Denthe



Ik heb haar pas ontdekt, via de blog van Anjas Artefaktotum kwam ik terecht op haar blog en exto-site.
Ze is van oorsprong uit België maar woont nu in Australie en ze maakt heel mooie kleurrijke schilderijen, postcards en dozen. Echt een aanrader om te gaan kijken op haar blog: http://denthe.blogspot.nl
EN
voor het jaar 2013 heeft ze een hele mooie kalender gemaakt.
Deze is HIER te koop.

Ik heb genoten van haar kunst en ik hoop dat jullie het ook mooi vinden.
Lieve groetjes,
Marianne

4 opmerkingen:

  1. Prachtig werk maakt ze he Marianne! Ik ben er vandaag terecht gekomen via Anja...geweldig wat ik tegenkwam...leuk dat je er aandacht aan besteed!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt niets teveel gezegd Marianne, inderdaad helemaal schitterend wat zij maakt. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat leuk Marianne! Dank je wel voor je lieve woorden en voor het promoten van mijn kalender ♥ denthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...