vrijdag 30 november 2012

Anya in de sneeuw


Ik vond dat ze eigenlijk niet meer nodig had. Even een uitlegje: Achtergrond op glossy papier met dylusion ink sprays. Dit gaf een vrij egaal groenige achtergrond en daarop heb ik de "Tiny snowflake background van Sweet Stamps" gestempeld met gluepad en wit geëmbossed. Anya op lichtgroene achtergrond met Dylusions ink gestempeld, eveneens met de heatgun in zwart geëmbossed. Beetje bijgekleurd met Promarkers en een "nieuw" rose gezichtje gepaperpieced, want dat was ook groen. Alles gemat op bruin, resp. kakigroen en glinsterend donkergroene  kaart. Nog een randje gezet met mijn nieuwe witte sharpie pen. Met dank aan Denthe (alhoewel ze Posca aanraadde, maar die was moeilijker te bestellen :-)) PS ga trouwens eens kijken op haar blog als je ook van leuke kleurrijke kunst houd.

I decided that she didn't need anything more. Explanation: Background with dylusion Ink Sprays on glossy paper. This was a greenish background and I stamped the "Tiny Snowflake background stamp from Sweet Stamps" with my gluepad and heatembossed it in white. I stamped Anya on a lightgreen dylusion background and embossed her in black. Coloured her with my Promarkers and paperpieced her little face so that didn't look green anymore but babypink. I matted everything on brown, than kakigreen and glued it on a shiny darkgreen card. I made faux stitching with my new white Sharpie pen. Thanks to Denthe (although she recommended Posca, but that was harder to come by :))
PS Take a look at her blog if you like colourfull art.

Deze kaart is voor de volgende challenges:
Anyone for Anya: No patterned paper
The stamping boutique # 60 Inspired bij music (I'm dreaming of a white Christmas)
I love Promarkers # 145 Anything goes
Simon says Anything goes
Dutch Dare Card Challenges # 193 Winter Wonderland

Thanks for watching and have a wonderful weekend!
Bedankt voor het kijken allemaal en een heel fijn weekend!
Liefs,
Marianne


14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Marianne, wat een prachtige techniek, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think you are right, she looks perfect as she is and that faux stitching around the edge just finishes it off perfectly.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goh Marianne, als ik dat zo lees van embossing en heatgun en papierpiercing en zo dan lijkt me dat enorm ingewikkeld. je maakt telkens wel heel mooie dingen met al die technieken. Ik ben blij dat ik kon helpen met die witte pen. Sharpie is ook prima hoor, maar ik ben nu eenmaal gek van posca. Ik kon die gewoon in de kunsthandels in Antwerpen kopen (Schleipper). Bedankt dat je naar mijn blog linkt, en zo leuk dat je telkens zo'n lieve commentaar geeft. Ik hoop dat je ook een leuk weekend hebt (niet teveel vriesweer...) ♡ denthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ik gaaf!! Meestal vind ik Dylusions zo fel van kleur, maar dit is meer gedempt, staat erg mooi met de witte sterretjes erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Sharpie randje maakt deze kaart helemaal af Marianne...mooie achtergrond met de DIS en embossing.

    fijn weekend verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is je kaart leuk geworden en dat zonder scrappapier..super.
    Bedankt voor je deelname aan Anyone for Anya..

    Liefs Merit en Annemarie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie Anya kaart, hele mooie achtergrond en zo zie je maar weer dat DP niet altijd nodig is!! Prachtig gemaakt,

    Bedankt dat je weer heb meegedaan bij ANYONE FOR ANYA, succes!

    Lieve groetjes Afa dt BLANKINA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the clean look of your card!
    Thanks for sharing with us at DDCC this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. so pretty love your background. Thank you for playing along this week at The Stamping Boutique. Good luck in the challenge and I hope to see you in the next challenge.

    TTFN,

    CraftyGirl TSB DT
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thank you for playing along with us on Challenge #60 - Inspired By Music at The Stamping Boutique this week. We always hope to see you again for our next challenges. Good Luck~Patti TSB DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely adorable card.

    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...