maandag 1 oktober 2012

Gefeliciteerd

Even nog over gisteren: Het was voor mij heel lang geleden dat ik een kraampje op de markt had met spulletjes en het is gewoon erg leuk om te doen, maar eraan verdienen??? Nee , dat gaat niet lukken; had niet eens de kraamhuur eruit. Maar geeft wel weer een enorme stimulans om weer eens te gaan kleien, schilderen of een beer te maken. Iets wat ik al heel mijn leven doe en een paar jaar geleden heb ik moeten stoppen vanwege een slijmbeursontsteking in mijn rechterschouder. Dus toen ben ik kaartjes gaan maken en dat was me toch een partij verslavend :-) Dus hier is weer een kaartje:

Distressinkt op een acrylblokje en afgedrukt.
Hondjes erin gestempeld.
Middelste hond is van Penny Black.
Alles gemat op een bruin en geel papier.

And a bit of explanation for my english/american followers about my stand on the art market yesterday.
It has been a very long time that I went to an art market with my stuff and it is very pleasant, but no profits :-) I didn't even earned the rent for the stand :-) But it is very inspirational and stimulating to pick up my painting, (clay) modeling  and making teddybears again. I've been doing that for all of my life, but I had to stop because a  bursitus in my right shoulder. Since then I started to make cards and it was sooooo addictive :-)
So I made another one today!.

Challenges:
Nederlandse kaarten uitdaging # 27 Sketch en dieren
Charisma Cardz 38 Something for guys
Stamptacular Sunday # 183: It's your birthday
Cards for men # 20: Animal magic
Forever Friends fortnighty # 46: Anything goes

Thanks for looking and all the lovely comments you always leave me!
Bedankt voor het kijken en alle leuke reacties die ik van jullie altijd krijg!
Liefs,
Marianne

20 opmerkingen:

  1. Fab set of doggies Marianne.

    I'm so pleased you enjoyed yourself on your craft stall but I'm not so pleased that you didn't make your money back to pay for the pitch. That's the trouble these days though, most people just go out to look and not to buy!!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat de opbrengst niet in vergelijk is met de kraamhuur, maar het was leuk in ieders geval.
    Je kaart trouwens ook zeg, die honden stempels zijn mooi.
    De kaart doet me een zonnebloem denken.
    Zo mooi geel.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje.
    Ben gek van hondjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tijd is er ook niet maar om te verkopen, mensen houden hun hand op de knip, zeker tijdens dit soort evenementen. Maar wat leuk om te zien hoe veelzijdig jij bent! Petje af, hoor! En jouw kaartjes zie ik ook heel graag, ook deze weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan deze kaart en hij is zo mooi van kleur.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige hondenstempels en de kaart is een mooi felicitatie!

    Niet te begrijpen waarom mensen hun geld bij je kraam niet een beetje uitgeven, het zag er zo aanlokkelijk uit Marianne! Gek genoeg kosten een beetje mooie fabriekskaarten zomaar rond de 3 euro en bij boekhandels zie ik mensen ook met gemak dat ervoor betalen..rara...geef mijn portie maar aan fikkie.
    Wel fijn om te lezen dat het je dag niet verpest heeft!

    Hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend stempelwerk Marianne, super dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herkenbaar hoor. Ik heb ook diverse keren een kraam gehad en die haal je er dan niet uit. En veel mensen komen wel kijken. Het leukste is dan om toch leuke reacties te krijgen.
    Je beeldjes vind ik geweldig!
    Fijn dat je de kaartjes als nieuwe verslaving hebt gekregen. Ook nooit weg toch? ;-)
    Deze is leuk zeg. Leuke hondjes alhoewel de middelste een tikkie uit de toon valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat je je kraamhuur er niet uit had na de verkoop van je kaartjes Marianne, ik vind ze altijd zo mooi. Dit kaartje is ook weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute card. Love the design and colour combo. Thank you for joining us at Charisma Cardz this week. Good luck. Hugs, Jill x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke uitwerking van onze sketch met opdracht marianne, bedankt voor het meedoen bij de NKU, en veel succes.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Funny realization. Everything in simplicity. Adorable dogs. Interesting composition. Bravo ! Great job !

    Thanks for joining us at Charisma Card this week and good luck !

    Hugs from France.
    Catherine.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What an adorable card...perfect for any age! Thanks for playing along this week at Charisma....hope to see you next time too!
    Joyce xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt .Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card, fab layout :)

    Thanks for joining us at Forever Friends Challenge Blog Fortnightly Challenge :)

    Tanya xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke dierenkaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely card, great colors, great iamges, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week, hope to see you back for our next challenge.

    Hugs Winnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig vind ik je kaartje Marianne!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes hennie, DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...