woensdag 17 oktober 2012

Enjoy simple things.

Some people can't, but I can! I love the little things in life; a butterfly on a flower, a little bee gathering nectar, my dog(s) running in the woods and sleeping fully satisfied on the couch. Listening to my favorite music or just playing with my inks and stamps.  :-)
I hope you can enjoy my card a little, as I have been enjoying stamping it.

Background created with dylusions ink sprays.
Stamps used: Paper Artsy, Viva Decor, Artemio, Art Journey and Prima Marketing
Ink: Distress inks and Versafine  Majestic Blue
Accents with a white gelpen

Geniet van simpele dingen.
Sommige mensen kunnen het niet, gelukkig kan ik het wel. Ik hou van de kleine dingetjes zoals: een vlinder op een bloem, een bijtje op zoek naar nectar, mijn hond(en) rennend in de bossen of als ze helemaal voldaan op de bank liggen te slapen. Luisteren naar mijn favoriete muziek of gewoon lekker bezig zijn met mijn stempels en inkten :-)
Ik hoop dat jullie ook een beetje van mijn kaartje kunnen genieten, want ik heb wel genoten toen ik het gemaakt heb.

Challenges:
Crafts4Eternity 93 Ugly Bug Ball
Tip Top Tuesday # 87 Things with wings
The Stamp Man October Butterflies, Bees, Birds
Bizzy Becs October Things with wings

Thanks for looking!
Bedankt voor het kijken!
Liefs,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Ik vind hem beeldschoon, echt!! Heel mooi gestempeld en een prachtig gebruik van Dylusions.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card, the background is great and the lovely stamped images really compliments it. Love that butterfly too!!!

    Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het echt een geweldige kaart geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I certainly can enjoy your beautiful piece of artwork Marianne, the encompasses so many of the things I love like butterflies flowers and birds and the gorgeous fusion of colours.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je kaart schitterend geworden Marianne, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Marianne, what a gorgeous card and i do love your butterflies. thank you for joining us at Bizzy Becs Challenge. Good luck.
    Sally

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...