vrijdag 19 oktober 2012

Condoleancekaartjes

Vandaag nog enkele condoleancekaartjes gemaakt.... heb er waarschijnlijk binnenkort weer nodig en dat is niet leuk op zijn zachts gezegd.
Ze zijn erg CAS gehouden, want ik verzend voor deze gelegenheden meestal zelf ook geen drukke kaartjes en als ik ze niet nodig heb (wat ik hoop), zijn ze straks terug te vinden in mijn kleine webshop www.kaartenboetiek.marktplaza.nl waar ik mijn kaartjes aanbied die ik zelf niet verstuur.

Today I made some condolence cards... because I will probably need some shortly and that's very unpleasant.  I made them CAS, because I myself don't like sending busy cards for these occasions and if I don't need them (which I hope for), then you can find them in my little webshop www.kaartenboetiek.marktplaza.nl, where I offer the cards which I do not send myself.



I've used stamps of Inkadinkado (birds) and Art Journey.

Challenge:
Nadia's Challenge Blog # 41 Condoleance kaart

Lieve groetjes,
Marianne

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie rustige kaarten zijn het geworden Marianne.,
    Meid, wat lees ik nou, wat een naar vooruitzicht heb je misschien.
    Ik hoop echt dat ze straks in je winkeltje komen te liggen hoor.
    Veel liefs en een fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely cards Marianne

    I too hope you don't have to use them

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige stijlvolle kaartjes. Bedankt dat je meedoet aan Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stijlvolle kaartjes en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    Grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Schitterende kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes.......
    Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten!
    Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge.
    Hopelijk tot een volgende keer.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaarten heb ik volgens mij gemist tijdens het hoppen...wat zijn ze stijlvol Marianne!

    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...