dinsdag 18 september 2012

Hartelijk Gefeliciteerd Heidy


Een verjaardagskaart. Deze is voor Heidy die vandaag jarig is. Ik heb hem vorige week verzonden, dus ik neem aan dat ze hem inmiddels heeft ontvangen.
Another birthdaycard. This one is for Heidy, who's birthday is today. I posted this card last week, so I presume that it has allready arrived.

I'm gonna enter it also in these challenges:
De kaart is ook voor de volgende challenges:
My mums craft shop # 74 Buttons
Hobbyvision # 07: Kraft-wit-roze
De creatieve zebra # 29 Fotoinspiratie Bloem

Welcome to Julia my new follower. Happy that you found me !
Thanks for your visit!
Welkom Julia als nieuwe volger. Ben blij dat je me gevonden hebt !
Leuk dat jullie mijn blog hebben bezocht!
Lieve groetjes,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. GAAF!! Ik vind hem werkelijk super, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart, Marianne, die gaat zeker in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke en erg mooie stempel van die vrouw! Een heerlijke, blije kaart, Marianne!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Prachtige stijl, leuk dat je de kleurtjes hebt gebruikt!
    Bedankt voor je deelname aan de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful creation! Thanks for joining in with our buttons challenge this week at My Mums Craft shop this week! Gemma :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stempel! Mooie kaart Marianne. De doily vind ik er top bij.
    Je kaart hieronder vind ik ook een beauty zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart heb je voor Heidy gemaakt Marianne, daar zal ze net zoals ik gisteren heel blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Marianne ik kan je vertellen dat tie in het echt nog veel mooier is,geweldig!!!
    Hartstikke bedankt,erg leuk dat je dit gedaan hebt!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een hele gave kaart!!
    Bedankt voor het meedoen bij de creatieve zebra.
    En hopelijk tot de volgende keer!

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...