maandag 17 september 2012

Hartelijk Gefeliciteerd Anita


Deze kaart heb ik voor Anita M. gemaakt die de 23 ste jarig is. Ze heeft hem al ontvangen, dus kan ik hem nu laten zien op mijn blog.
I made this card for Anita M.; she has her birthday on the 23 th. She has already received the card, so it's allright now to show it on my blog.
I'm gonna enter it in these challenges:
Ik stuur hem tevens in bij:
Wags 'n Whiskers # 88 Circles
Anma Creatief SEPT. # 12 The sketch

Thanks everybody and don't forget to look at my other blogpost from today with the Dutch Saturated Canary Digi.
Bedankt allemaal voor het bezoekje en vergeet niet even hier onder te kijken naar mijn kaart met de Hollandse Saturated Canary digi.
Lieve groetjes,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,
    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt en lief zo'n schilderijtje van de Wibra..ik heb er ook een paar gekocht..mooie kaart is het geworden..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer prachtige materialen bij elkaar gezocht om deze leuke en mooie kaart te maken, Marianne!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er superblij mee Marianne, hij is zo ontzettend mooi, hij staat te pronken op mijn kast hoor. Dank je wel lieve Marianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, je bloemen heb je leuk gemaakt! Een hele mooie uitwerking van de sketch, geweldig!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh this is gorgeous, great style, so shabby chic and fantastic vintage colour combo. Love those tattered flowers and what a beautiful image.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit weer een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vintage-kaart heb je gemaakt! Leuke kleurencombinatie en een mooie uitwerking van de sketch.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...