zondag 9 september 2012

Happy Birthday to you

I had a little trouble getting starting again this week, but once you get me going, there's no stopping me  :-) So this is my second blogpost today with another birthday card.

For this card I used:
Materials from Marianne Design, like
stamp Vintage ladies,
Backgroundpaper Dark Vintage
Leaves Creatables Anja's leaves 1
and flowers made with dies
Oh and the little pearls are from a perlenpen from Viva decor.
Ik had een beetje moeite om weer op gang te komen met kaartenmaken deze week, maar nu ben ik niet te stoppen: dit is mijn tweede kaart en blogpost voor vandaag.
Ik ga hem insturen bij:
E.K.E.F. Elke kaart een Feestje # 131 Sketch
Marianne Design # 62 Bloemen
Everybody Art # 203 Vintage
De Creatieve Zebra # 27 Cutie

Groetjes,
Marianne

12 opmerkingen:

  1. Oooh love this one, great vintage feel with those lovely shabby chic colours

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé gelukkig Marianne je hebt weer inspiratie gekregen, en niet met een kaart maar meteen twee, ik vind ze allebei weer schitterend geworden. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. a beautiful card
    greetings jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zie beide kaarten nu voor het eerst en reageer dan ook op beide.
    Je eerste is een super vrolijke kaart geworden en heel erg leuk.
    De tweede vind ik een vintage uitstraling hebben en vind ik vooral mooi. Ben weg van je bloemen op deze kaart.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi samengesteld Marianne! En die bloemen doen het zo mooi erbij!

    S6 met de challenges!

    Hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is echt schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje, Marianne. Mooie bloemen heb je erbij gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het zo lekker gaat! Ik zie twee prachtige kaartjes, vooral de tweede vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marianne
    HJe hebt een prachtige kaart gemaakt meet inderdaad bloemen van Marianne Design, maar bij de challenge staat duidelijk dat er GEEN plaatjes gebruik mogen worden.
    Alleen bloemen 3D is toegestaan.
    Sorry maar hij voldoet dus niet aan de challenge helaas.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt Marianne!
    Bedankt voor je deelname bij Elke kaart een feestje deze week!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...