zondag 30 september 2012

Geen kaartjes.....

Misschien vragen jullie je af, waar blijven die kaartjes toch, maar ik had het een beetje druk met de voorbereidingen voor de plaatselijke kunstmarkt. Deze keer had ik ook wat kaartjes mee genomen en ik heb hele leuke reacties gekregen. Het was een stralende dag en we hebben vandaag echt genoten. Hier een kiekje van mijn kraampje.

Perhaps you were wondering why there where no blogposts last couple of days, but I was very busy preparing things for the local art market. This was the first time I took along a few of my cards and got some nice comments. It was a beautiful sunny day and we really enjoyed it. Here is a picture of my market-stand.


 Lieve groetjes,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marianne, je kraampje ziet er top uit en al je kaarten mooi opgesteld in een kaartenrek, was dat vandaag, ik hoop dat je veel kaarten verkocht hebt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kraam joh! Nog e.e.a. verkocht?
    Maka jij die beeldjes ook? Ziet er super uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow fabulous Marianne, hope you sold some to further fund your habit!!!

    Will you do it again?

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow fabulous Marianne, hope you sold some to further fund your habit!!!

    Will you do it again?

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er geweldig uit Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi ingerichte kraam Marianne! En nog veel meer mooie dingen dan alleen kaarten...wat een prachtige beelden rechts op de foto! En die beren links zien er ook leuk uit zeg.
    Ben je los????

    Hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk Marianne, ik zie je prachtige berenkinderen ook weer eens.
    Heb je er wat van kunnen verkopen?
    En je beelden?
    Ik hoop niet dat je boos op me bent dat ik er zo lang steeds niet ben, maar soms heb ik geen tijd/zin om te bloggen.
    Je kraampje ziet er goed uit en ik denk dat je hier enorm van hebt genoten!!
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb je foto aangeklikt, wow wat een leuke spullen allemaal! Het zag er heel professioneel uit, dat kraampje van jou! Hoop dat je goed verkocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...