vrijdag 21 september 2012

Fijne kerst met Elfje Finn

Alweer een tweede blogpost. Deze kaart had ik al bijna klaar, maar moest nog even het "bont" met de heatgun bewerken. Dus vergeet niet even hieronder naar mijn CAS kaartje te kijken. Dank je!

Papier van de Action,
Bloemen Boekenvoordeel,
Little Elf Finn Mo Manning en Penny Black stamp
Ingekleurd met pro- en Flexmarkers
Bont gemaakt met liquid Applique (hoop dat ik het goed schrijf)
Tekst van Marianne (cards created by Marianne)
en als laatste een strikje en wat glitter.
Eindelijk weer een kerstkaartje. Ik heb er nog niet zoveel gemaakt en heb al iemand die vroeg of ik 12 ongeveer dezelfde kerstkaartjes voor haar kon maken. (niet deze hoor!) Nou, geen punt, natuurlijk, maar moet er dan wel binnenkort aan beginnen :-)
Finally a christmas card. I haven't made a lot of christmas cards yet and somebody asked me if I could make a dozen nearly the same cards for her. (not this one LOL) Well, ofcourse I can, but I think it's time for me to get started then :-)

Challenges:
Penny Black & more SEPTEMBER: Early Christmas makes.
Ge-We Hobby # 7: Kerstkaart

Thank you very much for visiting my blog and leaving such a wonderful comments.
Dankjewel voor jullie bezoekje en jullie altijd leuke reacties.
Groetjes,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. Grappige stempel voor een kerstkaart Marianne..nog 99 te gaan of zo? :-))

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card Marianne, fantastic colouring, that bauble looks real!!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei weer geweldig Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh en ik vind hem leuk, ik vind die stempel zo geweldig, ik zag hem laatst ook ergens anders op een kaart verwerkt, super Marianne, ook je kaart hieronder is prachtig, mooi zo in een kleur. Het zijn weer toppertjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! Vind dit zo'n leuke digi. Ook je kaartjes eronder zijn weer helemaal geslaagd, ik blog niet meer op werkdagen, kom er gewoon niet meer aan toe door alle drukte, dus doe het even zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoezige stempel zeg en mooooooi ingekleurd! Gave kerstkaart en je kaart hieronder is prachtig CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great layout and beautiful colouring makes for a wonderful Chrismtas card.
    Thanks for sharing with us at Penny Black & More this month.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kertskaart.
    Lief dat afdrukje,mooi ingekleurd.
    Je papier is ook super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart!
    Bedankt voor het meedoen met onze Ge-We Challenge.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...