woensdag 12 september 2012

Even iets anders

De afgelopen twee weken hebben mijn dochter en ik samen wat schilderijen gemaakt om haar appartement wat op te fleuren, vandaar dat het mij ook niet wilde lukken om wat meer kaarten te maken.
Over the last two weeks my daughter and I made some paintings to decorate her appartment. That's also the reason why I didn't make as many cards as usual.

Schilderij van 80 x 60 cm.
Ook stempel en masks technieken gebruikt.

en 4 schilderijtjes van 30 x 30 cm.
Gesponst met acrylverf.
Naar ontwerp van mijn dochter.
PROTECTED BY COPYRIGHT
Op beide schilderijen rust copyright!

It's a pity that the colors are not as bright as the paintings, but you can imagine what the results are.
They are hanging on the walls allready!

Jammer dat de kleuren niet zo mooi overkomen, maar hopelijk heb ik jullie wel een idee kunnen geven hoe het resultaat is geworden. Ze hangen inmiddels al aan de muur !

Bedankt voor het kijken.
Lieve groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan.
    Natuurlijk gaan de kinderen voor het kaartjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf Marianne dat jullie samen deze schilderijen hebben gemaakt...zo ben je altijd een beetje bij je dochter in haar nieuwe huis!
    Mooi hoor!

    Hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Marianne,ik heb ooit zoiets voor onze slaapkamer gemaakt!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Marianne wat ontzettend fleurig, prachtig zijn ze dat zal wel helemaal geweldig staan aan de muur bij je dochter. Het straalt je tegemoet, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van dat blauw, turquoise; prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! Mooi strak! Ik vind vooral de grote foto erg creatief! Meteen velen mij de vlakken op met de verschillende soorten decoratie en tinten. Super! Anita ( ja toch? ) is er vast blij mee. Leuk om dit samen te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof gedaan Marianne. Helemaal mijn kleurtjes en zo lekker strak. Leuk de bolletjes op de drie onderste panelen. Staat vast erg mooi aan de wand!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...