vrijdag 21 september 2012

Best wishes in pink

Embossing  - pink - ribbon

This card is for the challenge at Mi Cas es su Cas and I'm very curious if they are gonna approve. I see a lot of cards being rejected, because the bingochallenge (nr. 8) is very difficult.

Deze kaart is voor de challenge bij Mi Cas es su Cas en ik ben erg benieuwd of ze hem goed gaan keuren. Ik heb gezien dat ze erg streng zijn en veel kaarten hebben afgekeurd bij de bingo challenge nr. 8. (Was ook best moeilijk).

Lieve groetjes,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij is je kaart helemaal goedgekeurd! Wat heb je dat mooi gedaan! Dank je wel om mee te doen met MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Well I can't see there will be a problem, you've obviously chosen the embossing, pink, ribbon row and that's what I can see on your fab card.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik twijfel een beetje over de kleur inkt die je gebruikt hebt.. Wanneer dit roze is voldaat hij aan alle regels. Bedankt voor je deelname. Liefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan geen "gekke" dingen aan je kaart ontdekken. Een prima kaart volgens de regels en heel mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje ! Bedankt voor het meedoen met MCSC !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje, perfecte bingo! Leuk dat je mee doet met MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...