zaterdag 18 augustus 2012

You're my best friend

Jeetje, wat een hitte, maar binnen met alle deuren en lamellen dicht is het toch nog gelukt om vandaag een kaartje te maken, terwijl buiten de temperatuurmeter op 32 graden Celsius staat.

Gee, what a heat. I'm sitting inside with all doors and blinds closed and I even managed to make a card, while the temperature gauge outside indicates that it's 32 degrees Celsius.


This image is a stamp from Mo Manning and I coloured it with Pro- and Flexmarkers. The flowers are handmade with the help of the Cuttlebug Daisy die, which I won with a candy. The little corners are from Joy.

De stempel van Mo Manning heb ik ingekleurd met Pro- en Flexmarkers. De bloemen zijn gemaakt met de Cuttlebug Daise Mal, die ik gewonnen heb bij een candy  en de kleine hoekjes zijn een malletje van Joy.

Ik ga deze kaart insturen bij de volgende challenges:
This card is for the following challenges:

Kaboodle Doodles # 132 Friendship
Diva's by Design # 48 The sketch
Delightful Challenges Punches and dies
Mo DP2 challenge # 148: Friends
Speedy Fox and friends # 121 Friendship

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog!
Thanks for visiting my blog!
Hugs,
Marianne

14 opmerkingen:

  1. Hi Marianne! We've had some nice weather here in Richmond, VA, USA, for a change. But the mosquitoes...oh my goodness! And they LOVE me, let me tell you!! I'm covered with bits...and itchy itchy itchy!! Your card is precious! This is the perfect Mo image for this week's "Friends" challenge!! And your coloring is so pretty!! I'm so pleased that you've joined us again this week at Mo's!! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw en wat voor kaartje Marianne, hij is echt heel erg mooi, prachtig van kleur ook en dat in die hitte, het is bij mij binnen nog steeds niet te harden pffff.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja warm he,het lukt mij echt niet hoor,ik ben met 3 kaartjes tegelijk bezig,maar alles blijft aan me vast plakken haha!!
    Je kaart is weer super!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A super card, such a fun image with great colours, love the flowers
    thanks for joining in the Kaboodle Doodles Challenge
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW loving this card, fab image and great colour combo, the purples and pinks look wonderful.

    Hot here too today, or where I was anyway.

    Take care

    Sam xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great colors. Thanks for joining Speedy Fox and Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marianne--what a great BFF card! Love it!!! Thanks for playing along with us this week at Speedy Fox and Friends blog challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pretty and cute card! Thanks for joining us at Kaboodle Doodles’ “All About Friendship” Challenge!

    Kath
    Blog: Creo by Lady Katutz
    http://creobyladykatutz.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke digi en weer super gekleurd. Lekker roze alles, past er goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my word ... this is just such a cute card! Thanks for joining us at the Kaboodle Doodles Challenge Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is adorable, perfect teenager card. So glad you joined us at Mo's this week.

    Hugs
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is adorable ! reminds me of me and my bestie! Thank you for playing with us this week at Speedy Fox and Friends!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous card I love it! You could send some heat over here to the UK! Thanks for sharing at Delightful hugs Susanx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...