woensdag 8 augustus 2012

Time for another cutie

Tijd voor nog een liefelijk plaatje.


Dit is een freebie van de site Don & Daisy en ze vroegen om daar een kaartje mee te maken, dus als je een kijkje gaat nemen op hun site bij de challenge, dan zie je tig verschillende kaartjes met hetzelfde plaatje. Ik vond dat wel een leuk idee.

The image is a freebie of  the "Don and Daisy"  blog and they asked to make a card with this digi.
So if you surf to their site and look at the challenge, you see a lot of different cards with only this image, so I thought that was a nice idea.

Challenges:
Don and Daisy # 01 Maak een kaart met freebie Daisy
Crafts and me # 96 Use a digi
Diva's by design # 47 For a female
The ribbon girl blog AUG. Bingo: ribbon, pearls, image
Going Buggy AUG Girly card

Lieve groetjes,
Marianne

14 opmerkingen:

  1. Love how you've combined the different triangles of background papers. Very striking card and love how the image sits inside the flower shape.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende Daisy in vrolijke kleuren!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    Don en Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er staat op je kaart onwijs gaaf, nou dat is die ook geworden Marianne hij spat weer van mijn beeldscherm af, en het kaartje hieronder heb ik denk gemist maar die vind ik ook helemaal geweldig, wat is dat toch een leuk afdrukje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er staat op je kaart onwijs gaaf, nou dat is die ook geworden Marianne hij spat weer van mijn beeldscherm af, en het kaartje hieronder heb ik denk gemist maar die vind ik ook helemaal geweldig, wat is dat toch een leuk afdrukje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, this is so lovely. Love the autumn hues. Thanks for joining us at Crafts and Me. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so swet.... its got alot going on but its also CAS... GREAT JOB!
    Thanks for joining us at Divas this week!

    Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tis echt een droppie zeg. Heel lief meissie. Ik vind je vlakverdeling erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave en vrolijke collage geworden Marianne en je kleurt zo mooi in!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad "onwijs gaaf".
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. a beautiful card with a cute image. I love the colours you have used and the patchwork background papers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kaart. Super. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Marianne, oooh that is really cute! Lovely colours and such a sweet image.

    Thanks for joining in with us at Divas by Design this week.

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a sunny card Marianne, Thanks so much for entering the Going Buggy challenge this month, and good luck
    hugs
    Enfys x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...