vrijdag 17 augustus 2012

Steampunk Sally

Eindelijk heb ik me ertoe durven zetten om met deze digi een kaart te maken. Ik wilde altijd dat het iets "bijzonders" werd en wilde het niet verprutsen. Ik ben er wel tevreden over en dat ben ik niet vaak hahaha.

I finally dared to use this digi, because I always wanted it to become something "special" and I didn't want to screw it up. But I'm quiet happy with the outcome and I don't say that very often LOL.



I coloured the digi "Steampunk Sally" from Delicious Doodles with my pro- and flexmarkers. Matted it two times (black and yellow cardstock) Stamped the gears from Art Journey with gluepad and heat-embossed them with gold embossingpowder, added two purple brads. Embossed te purple background with my new embossing folder Couture Creations' World Fair Collection, added some watch parts, matted everything two times and glued it to a lightpurple card.

Ik heb de digi "Steampunk Sally" van Delicious Doodles ingekleurd met Pro- en Flexmarkers en twee keer gemat op zwart en geel papier. Daarna heb ik de radertjesstempel van Art Journey afgedrukt met mijn Gluepad en geëmbossed met goudpoeder en twee paarse brads toegevoegd. De paarse achtergrond is gemaakt met mijn nieuwe embossing folder van Couture Creations' World Fair Collection. Ik heb wat horloge onderdelen bijgevoegd, alles 2 keer gemat en op een lichtpaarse kaart geplakt.

Ik ga de kaart insturen bij:
Snazzy's Design team blog: Steampunk
Simon says stamp and show your favourite technique. (Promarkers colouring and embossing)
Wags 'n Whiskers # 86 Favorite color combination

Ben benieuwd wat jullie van mijn "cute"steampunk creatie vinden.
I'm very curious what you think of my "cute"steampunk creation.

Hugs,
Marianne


12 opmerkingen:

  1. Don't know about steampunk Sally, I though more along the lines of scary Sally!!!

    Love how you've coloured your 'cute' (defo not)image but I especially adore the way you've set those clock pieces into the embossed background piece.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your steampunk Sally card is beautiful! What an amazing job of coloring you did! She's beautiful and so well coordianted with the papers you've chosen for your card. Love the embossed background. The little bits of metal look fab, too! Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card, such lovely strong colours! Thanks for entering it to the Snazzys challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of je trots mag zijn Marianne, hij is werkelijk helemaal super geworden net zoals je cupcake hieronder, helemaal weer toppie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Marianne, thank you for joining us in the Snazzys DT Steampunkery Challenge with your brilliant card. Your colouring of that image is amazing and leaves me very envious of your skill. Love that Art Journey stamps too.

    Hugs
    Lesley Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That's on sassy Steampunk gal, great take on the challenge, thanks for playing along with the Snazzy gang this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow I love steampunk style and this is brilliant. Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je die afbeelding supergaaf gekleurd en verwerkt op je kaart. Mooie embossing achtergrond en ook gaaf zijn de subtiele radertjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sally is awesome...great card marianne
    alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So very fun! The Simon Says Stamp & Show design team thanks you for participating in this week's challenge! - Ashli

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...