maandag 27 augustus 2012

LOVE

Stamp from Mo Manning coloured with distress ink.
Paper Herbst/Halloween bought by Liddl
Folded up a piece of ribbon and added some pearls from my perlenpen.
Deze kaart is gemaakt met de volgende materialen: Stempel van Mo Manning, ingekleurd met distress inkten van Ranger. Het papier is van een blok (herbst/Halloween)  gekocht bij de Liddl. Ik heb een stuk doorzichtig lint opgevouwen en het geheel afgewerkt met pareltjes uit de perlenpen.
Voor de volgende challenges:
Crafts and me # 98 Autumn colors
DP2 challenge # 149 Distressing
Sketch Saturday # 222: de sketch

Fijn dat jullie nog even langskomen om mijn kaartje te bekijken!
Thanks for stopping by and have a look at my card! Hugs,
Lieve groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig, tevreden paartje! Mooie kleuren gebruikt Miranda!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so much fun. Love the ruggedness of it and how you've distressed the edges and that image is just fabulous!!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die prachtig geworden Marianne, toevallig had ik die stempel een tijdje geleden ook gebruikt en gisteren was mijn tante hier even en die heeft hem van me gekocht voor een echtpaar wat 60 jaar getrouwd is eerdaags, ik wil er eigenlijk nooit geld voor hebben maar ze stond erop, tja wie ben ik om dan nee te zeggen.
    Je kaart is weer super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely soft autumn colours and wonderful ribbon on this pretty card! Thank you for playing along with us at Sketch Saturday this week! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...