dinsdag 28 augustus 2012

De Heer is mijn herder.

Hier een kaartje wat je waarschijnlijk totaal niet van mij verwacht.
Het is een challenge bij "Created with love" en ik vond het ook echt een uitdaging om te doen: Make a Sympathy card with a Bible verse on it. (Maak een kaartje met een bijbelse tekst)


This is a card that I suppose you didn't expect from me. But there's a challenge over at "Created with love" called: Make a Sympathy card with a Bible verse on it. So that was a real challenge for me.
The text on the card says: The Lord is my shepherd, I will lack nothing. Psalm 23:1

Hugs,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Hello Marianne. What a lovely colour and image. The bible verse is perfect. Thanks for sharing at Created with love.
    Love Sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marianne, Beautiful card and verse is perfect. Thanks for joining us at Created with Love.
    Lisa O

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee zo een kaart had ik niet bij jou verwacht Marianne, maar hij is wel heel erg schitterend geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very elegant! A wonderful sympathy card. Thanks for playing along with Created With Love Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow this card is beautiful. I love it. Great verse as well and thank you so much for joining in the fun at Created with love Challenge.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow what a great card, but I think it's a dead weird theme for a challenge - just saying!!!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful card and verse.
    Thank you for playing along with Created With Love challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh deze is schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...