zondag 12 augustus 2012

At the beach.

Summer is finally here:
Eindelijk weer een zomerse dag:


I coloured this digi from Meljen's design with my Pro- and Flexmarkers and I'm gonna enter this Tag in the following challenges:
Deze digi van Meljen's design heb ik ingekleurd met mijn Pro- en Flexmarkers en ik ga hem inzenden bij de volgende challenges:
Passion for Promarkers # 161 At the beach
Meljen's Design # 122 Tags
Crafty Catz Weekly #145 Anything goes

Ook welkom aan mijn nieuwe volgers!! Ik vind het erg leuk dat jullie mijn blogje willen volgen.
Welcome new followers. Very nice that you think my blog is worthwhile following!
Hugs,
Lieve groetjes,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. Fabulous tag Marianne.

    You could also enter this tag into this weeks Pan Pastel UK Challenge as they're asking you to create a scene and to me you've created a seaside theme.

    Good luck

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaartjes heb je weer gemaakt Marianne, zo als altijd weer lekker fris en fruitig, top!
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk, hij is lief en mooi. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So So cute! Love the background behind your beautifully colored image. Thank You for sharing your creative tag with us at MelJens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend! Wat een geweldige stempel:)!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhhhhh deze is zo leuk Marianne! Wat een heerlijk strandtafereel...we waren gisteren nog in Scheveningen, daar was het een beetje boel drukker dan op jouw prachtige strandkaart!

    hartelijke groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous happy card. Love the image and the super background.
    Thank you for joining us at Passion for Promarkers.
    Edna x :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi fab card, thanks for playing along with our challenge this week at CRAFTY CATZ, x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  10. great card & lovely fun image! Thanks for joining us at CraftyCatz. Kim x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...