donderdag 26 juli 2012

vintage uitnodigingen, menukaarten en bedankjes

Vintage invitations, Menucards and Thank you cards.
Some time ago I told you about a couple of cards which they asked me to make for an upcoming birthday party of an 80 years old lady.
The first card is her when she was young and I made the same card as a
"Thank you card" with a recent picture of her on it. I won't show this card on my blog, because I don't know if she would approve or not.



Een tijdje geleden heb ik jullie in een blogpost verteld, dat ik enkele uitnodigingen ging maken voor een dame die haar 80 ste verjaardag zou vieren.
De bovenste kaart is een foto van haar uit haar jonge jaren en als "bedankkaartjes" heb ik dezelfde kaart gebruikt met een recente foto van haar. Ik zet deze niet op het blog, want ik weet niet of ze dat zou kunnen waarderen.

Ik stuur het kaartje in bij:
Charisma Cardz # 29 Monochrome

Lieve groetjes,
HUGS,
Marianne


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How sweet of you to make a card for the 80 year old lady, love the simplicity of this card and what a wonderful image. I'm sure she will love for you to show her on your blog!!!

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik nou zo super lief van je dat je de foto van hoe ze nu eruit ziet niet op je blog zet zonder haar goed keuring.
    Wat zal ze blij zijn met jou creaties van uitnodigingen zeg.
    Prachtig gedaan.
    Je bent dan ook een kei in kaarten maken.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je deze taak goed uitgevoerd Marianne! De dame zal er vast trots op zijn!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend en petje af voor het respect wat je toont voor de dame om niet zonder haar toestemming haar foto op je blog te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal top gemaakt Marianne voor die dame die 80 jaar is geworden, het is helemaal af. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card love the vintage theme


    Thanks for joining in our distressed challenge this week at Allsorts

    Emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card, love your vintage image and colours, thanks for joining us at Charisma Cardz, hugs, Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful, thank you for joining our challenge at Charisma Cardz this week

    Kate xxx
    Charisma Cardz DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...