maandag 16 juli 2012

Verjaardagskaartje

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier schijnt vanmorgen heel voorzichtig (nog) de zon!!  
Gisterenavond heb ik een verjaardagskaartje gemaakt met dit grappige ezeltje.

Digi van Meljen's Design.
Ingekleurd met Flex- en Promarkers
muzieknoten geëmbossed met embossingfolder Boekenvoordeel
cupcakes-glitter- papier Action
Tekststempel Portobello road.
Deze kaart wil ik insturen bij:
Meljen's Design # 118 Happy Birthday
Sketch Saturday # 216 The sketch

Bedankt voor het kijken en jullie leuke reacties die ik elke keer krijg op mijn kaartjes. Ik ben superblij met zulke trouwe volgers! 
Liefs,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. Twee schatten van kaartjes, Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat een prachtig kaartje Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief, grappig kaartje. Je begint gelijk te lachen als je dit vrolijke ezeltje ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoetje!!!
    Je hebt ontzettend leuke kleuren hiervoor uitgezocht en niet zo voor de hand liggend.
    Lekker bijzonder.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fab card, lovely composition, and that donkey is soooo cute!!!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gecombineerd, met lekkere kleurtjes (leuk scrappapiertje!!) Marianne

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superschattig kaartje heb je weer gemaakt Marianne, geweldig met dat ezeltje, toppertje is het weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow... this card really will makes me smile... so cute!!!! Thanks for joining us at Sketch Saturday!
    ;-) Alex H.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute card! Thank you for joining Meljen's Designs for this weeks challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...