woensdag 25 juli 2012

POPPY LOVE

POPPY LOVE
This is no typing error:  please look at my card.
Dit is geen typefoutje, kijk maar naar de kaart (Poppy = klaproos).



Ik heb eerst een embossing folder gebruikt met vlinders. 
Deze heb ik een kleurtje gegeven met distressinkt Spiced Marmalade 
en Barn Door. 
De leuke klaproosjes komen van een stickervel van de Action. 
Letters van de Trekpleister en
het vlindertje heb ik Xenos gekocht.

This time I used an embossingfolder with butterflies. 
Gave them a little colour with distress ink Spiced Marmalade and Barn Door.
The little poppies are from a stickersheet. 
Letters from a local drugstore an I bought 
the little butterfly at the Xenos shop.

And for those who want to help me find out what the english word is 
for a "kneedgum".
Here are some pictures and explanation:

  


You can erase the pencil drawings with it and when it is dirty,
 you just knead it and shape it any way you want it.

Wie weet er het engelse woord voor kneedgum??
Kan het in geen enkele vertaalmachine vinden LOL.


Deze kaart is voor de challenge bij:
Fab 'n Funky # 131 : No stamped images
Crafts and me # 94: Anything goes

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en voor alle leuke reacties!!
Thanks for visiting my blog and leaving me all these nice comments!!
Liefs van
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Hi Marianne thanks for entering our no stamped images theme at Fab'n'Funky with this lovely card, it's just so bright and colour full. Kkneedgum is known over here (UK) as a putty eraser,

    hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Vicky... putty eraser sounds better as my "Kneadgummi" in my previous post LOL.
    Hugs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aha, ik heb heb ook weer wat geleerd! Putty eraser. Putty hadden wij vroeger als speelgoed, haha. En je kaart vind ik een prachtige zonnige zomerkaart, met een mooie warme gloed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card Marianne, love those poppies.

    Thanks for the kneadgumm exp!!

    Sam xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik wou net zeggen... putty eraser! Dooooh, daar had ik nog nooit van gehoord en mijn engels is best heel aardig.
    Affijn, ik ben hier voor je kaart die ik suuuuper vind. De achtergrond vind ik erg mooi gedaan. De poppies knallen tegen de paarts/blauwe achtergrond. ERG mooi Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke poppy (neehee ik las geen puppy :-))
    Leuk zoals je van alles bij elkaar hebt gezocht en er een mooie kaart van hebt gemaakt Marianne!

    groetjesss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha weer wat geleerd bij je Marianne, wist ik niet dat poppy klaproos betekent, leuk. Enne helaas ik weet echt niet wat kneedgum is in het engels, zo goed is mijn engels niet, moet je zien hoe ik de weg probeert uit te leggen aan een toerist in Amsterdam als ze er om vragen, je weet niet wat je ziet, het is meer handen en voetenwerk dan dat er wat nuttigs uit mijn mondje komt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het er heel leuk uit zien.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart Marianne, heerlijk die felle kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gelukkig ziet je kaart er beter uit dan de kneedgum. hij lijkt net op een uitgespuwde kauwgom hahahaha...
    het kaartje is mooi en vrolijk van kleur
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is fabulous! I just love the layout you used on your card and how bright and fun it is! Thank you for joining us this week at the Fab 'n Funky Challenge!

    Jackie, Fab 'n Funky DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card and I love all your layers. That embossing folder is stunning and really great with the ink to highlight it. Super colours too.

    Thanks for playing along with us at Fab'n'Funky Challenges. Hope you'll join us again soon.

    Rachel x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...