zondag 29 juli 2012

Drukke kerst

Houden jullie van een drukke Kerst? Nou dan heb ik hier een bijgaand kaartje. 
Do you like a crowded christmas?
Well here's a card to go with this.


Het wilde vandaag niet zo lukken en na een geweldig gevecht met deze lachende Santa heeft hij zich dan toch gewonnen gegeven en mocht ik hem op mijn kaartje plakken. Maar ben verre van tevreden en ja... dat kun je zo eens hebben.
Cardmaking didn't go well today and after a big fight with this smiling Santa, he finally gave up and let me stick him on my card. But I'm far from satisfied and these things happen now and then, but never the less I'm gonna send him in with Christmas challenges, because I used the sketch and Lexi's creations, who wants a Christmas in July card, and it's almost august, so I have to be quick.


Ga hem toch insturen bij:
Christmas Challenges # 34 de sketch (dan heb ik die toch niet voor niets gemaakt)
Lexi's Creations # 70 Christmas in Juli (moet ik vlug zijn, want het is bijna augustus)
Sweet Stampin' Christmas in July.

Hugs,
Liefs,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Nou jij mag dan ontevreden zijn Marianne ik vind je kaartje helemaal super geworden hoor zo met de kerstman erop, ik vind hem top!
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super kaart weer Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer geweldig Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super kerstkaart is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marianne, wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van CCWS, en ik vind hem goed gelukt hoor, hij is super. Bedankt voor je deelname bij CCWS en wie weet tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart ;o)
    Leuk dat je meedoet bij CCWS deze week ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for joining our challenge at Sweet Stampin' with your beautiful card.

    Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen bij CCWS. We hopen dat je weer mee zult doen met de volgende challenge die vandaag start :)

    *hugs*
    Angélique - CCWS DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely happy Santa. Thanks so much for joining us at Sweet Stampin' this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...