zaterdag 16 juni 2012

Stempelstudio heeft opheffingsuitverkoop.

                                     
Kijk eens wat ik van de week heb gekocht bij Stempelstudio met een korting van maar liefst 25%!
Ik heb mezelf eens lekker verwend :-) Jullie gaan binnenkort kaartjes zien met deze mooie stempels!
Willen jullie ook eens lekker shoppen, ga dan naar  www.stempelstudio.nl



Helaas gaat Karin de "Stempelstudio" na 7,5 jaar wegens gezondheidsredenen sluiten.
Daarom hebben ze een enorme opheffingsuitverkoop!
Op het moment krijg je 25% korting op het gehele assortiment!! Dus op alles wat er in de webwinkel staat!
Wees er snel bij, want op = op!
Je kan ook meedoen aan de Blogcandy en een cadeaubon van €25,- winnen.


                                     

Karin: Heel veel succes met de uitverkoop en ik hoop dat het straks wat beter gaat met je en dat je meer tijd hebt om zelf weer fijn te gaan stempelen.

Lieve groetjes,
 Marianne

3 opmerkingen:

  1. Great purchases Marianne, looks like you've picked up some lovely stamps there.

    Can't wait to see what you do with them.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik ben reuze benieuwd wat je met deze bijzondere stempels weer gaat maken Marianne! Dank voor de tip. Ik zal eens gaan kijken, alhoewel het niet zo'n vrolijke reden is om korting te geven (en krijgen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,

    Bedankt dat je mee doet met mijn opheffings-uitverkoop-candy!
    Veel stempelplezier en groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...