zondag 24 juni 2012

Pirate Pete

Hier heb ik voor mijn doen erg lang over gedaan, want ik wilde graag de sketch van Marianne (cards created by Marianne) maken en mijn nieuwe digi Pirate Pete van Delicious Doodles gebruiken die ik van de week had gewonnen bij Divas by design.

Papier en stempels boot en schroeven Maritiem serie Boekenvoordeel.
Digi Pirate Pete van Delicious Doodles.
Ingekleurd met Pro- en Flexmarkers
Tekst van Marianne
Hoekjes Joy.
In de plaats van "Goede reis" of  "Behouden Vaart" heb ik gekozen om er een felicitatiekaart van te maken, omdat die makkelijker te versturen is, want ik heb niet zoveel zeemannen in de familie :-)
Ben heel benieuwd wat jullie van deze scrapkaart vinden.


Ik ga hem insturen bij:
Cards created by Marianne: De sketch
My mums Craft Shop # 62: About the boys
Wags 'n Whiskers # 82 Use kraft

Heel fijne zondag en lieve groetjes,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden.
    Die bloemen zijn ook zo mooi.
    Dat bootje en die piraat er voor ziet er prima uit.
    Dank je wel voor het meedoen aan mijn candy.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een topper Marianne en de kleurencombinatie is ook weer super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuuuuuk! Gave piraat en dat toffe papier heb ik net gewonnen met een candy. Superleuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your art really makes me smile. You have a unique crafting technique and I enjoy all the work here on your blog. I would just LOVE to have you play along at Word Art Wednesday and share your style with us there. Check us out at:
    www.wordartwednesday.blogspot.com
    We're working really hard to grow the participation in our challenges. Please consider blessing us with your work. We'd really LOVE to have you.

    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautifully laid out. Perfect male card. Thank you for joining us at MMCS this week. Trudiexx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh WOW Marianne, this is just the most perfect male card, fantastic job! thanks for joining us at MMCS last week, sorry I am late in commenting. Joey x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne wat heb je een schitterende kaart gemaakt voor die andere Marianne, ik vind die kleuren helemaal geweldig, mijn lievelingskleur dat turquoise. Heb even bij je rondgeneusd en wat maak je moie dingen zeg, helemaal super. Ben dan ook meteen volger geworden, zodat ik nog vaak kan genieten van je creaties.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marianne zag dat jij de candy heb gewonnen wat een schitterende kaart heb je ervan gemaakt

    Gefeliciteerd hoor.

    Groetjes Van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...