donderdag 28 juni 2012

I'm not getting older

Ik ben een beetje verliefd.... op Gus.
Gus is een digi van Bugaboo en omdat ik de challenge van "De creatieve Zebra" had gewonnen mocht ik bij Bugaboo stamps digi's uitzoeken. Dus er komen binnenkort nog wel meer kaarten met Gus.... en Stella.
Maar dit is de eerste:

Digi GUS - collecting wrinkles van Bugaboo stamps
Ingekleurd met flex- en Promarkers.
Papier Basic grey.

Naast de plaatjes van Gus en Stella vind ik ook de bijpassende teksten echt hilarisch. Er zijn er zelfs enkele bij die ik niet op een kaart zou durven plakken, maar die ik heb uitgezocht kunnen er nog mee door, TOCH?

Deze kaart ga ik insturen bij:
Catch the bug challenge van Bugaboo Stamps: recipe use twine, buttons and sentiment
Sketch Saturday # 213: De sketch
I love Promarkers # 123 Anything goes
Crafts and me # 90 Birthdays
Delightful Challenges: Celebrations

Liefs,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Ummm Marianne... twijfel nu toch een beetje aan je smaak op het gebied van mannen, hoor...
    Maar je kaart met deze hunk is wel erg erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card, fab colours & I love those buttons!

    Thank you for sharing with us at Delightful Challenges this week, good luck!
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whahaha die opmerking van Marjan is net zo geestig als de tekst op je kaart. Ik vind Gus stiekum ook best leuk hoor. Hahaha wat een leukerd. Gaaf ingekleurd. Ben zeer benieuwd naar Stella EN de andere niet-door-de-beugel-kunnen-teksten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh yes you are - lol

    Lovely card

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke humor op deze kaart, Marianne.
    Ik houd ervan, niet alles zo serieus.
    Je hebt hem mooi gemaakt en gekleurd.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een beauty, en dan heb ik het over de kaart hè, maaruhhhh, Gus mag er ook zijn hoor, haha. En de tekst?? Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gus looks great here. Thanks so much for joining in with us this week for the Catch The Bug Recipe Challenge with Bugaboo Stamps. I hope you enjoyed it enough to join us again for our next challenge.
    TFS
    Paul
    Crafty Blogocks
    DT Member for Catch The Bug

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahaha, wat super leuk is dit!!!! Keurige tekst hoor, ben reuze benieuwd naar alle anderen:-)
    Prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, ha. Love it. Great sentiment. Thanks for taking part at I ♥ Promarkers this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning card Marianne.I love your bright colours and fantastic fun image.
    Thanks for joining us this week at the Crafts and Me challenge :D

    xx coops xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous fun card!! Thanks for sharing at I ♥ Promarkers!!
    Hugs Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous card. So fun too. Thanks for joining us at Crafts and Me. hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...