woensdag 2 mei 2012

Zentangle



Bij Art Journey hebben ze een hele leuke challenge. Deze keer een creatie maken met zentangle. En nadat ik het even had opgezocht bleek het gewoon "doedelen" te zijn en had ik (zonder het te weten) heel vroeger al vaker gezentangled in zwart-wit.
Decobladeren van een tijdje geleden.
En wat is dat heerlijk ontspannend :-)) Ik kon dan ook niet wachten om een kaart te maken voor de MEIchallenge # 21 Zentangle bij Art Journey.

De zentangle kaart zonder kleur.
De stempel van Art Journey van de uitgebloeide paardenbloem  met blanco embossingpoeder gestempeld en verhit
In de kaart nog eenzelfde stempel zonder embossing geplakt.
De kleuren met distressinkt van Ranger gesponst.

Dat was ie weer voor vandaag.
Ben benieuwd hoe jullie deze kaart vinden.

Lieve groetjes,
Marianne


16 opmerkingen:

  1. Mooie combinatie van stempelen en zentangle, Marianne! Leuk dat je meedoet aan AJC 21.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige combinatie! Leuk dat je mee doet aan de #21 AJC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Marianne, dat is leuk geworden...van heel felle sprekende kleuren tot "gewoon" zwart wit....Het zijn prachtige creaties, mag je trots op zijn!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaarten, vind vooral die bladeren heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAAAAAnnnzinnig mooi vind ik dit!!
    Petje af!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wil je nou zeggen dat je het zelf hebt gedoedeld??? Ik vind het onwijs gaaf! In zwart wit istie ook al heel erg mooi. Je bladeren vind ik ook geweldig. Ik zal eens bij Art Journal gaan kijken.
    Echt een TOPkaart Marianne. Dit moet je meer doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja dit moet je inderdaad echt meer doen. Het is fantastisch mooi geworden. Echt schitterend! Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt Marianne,mooi die kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed! En wat een super idee om die paardebloem te embossen! Heel apart en mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...