donderdag 10 mei 2012

Steampunk

Vandaag eens heerlijk gestoeid met distress inkt en mijn nieuwe Art Journey stempels.
Het eindresultaat is misschien nog iets te netjes, maar ik vind het altijd moeilijk om het los te laten. Maar aldoende leert men.

Achtergrond nat in nat met distress inkt en stempels.
Man met Stazon inkt en klokstempel met memento inkt gestempeld
Alle stempels zijn van Art Journey
Afbeelding roos en "postzegels"  Graphic 45 Steampunk debutante
Ringetjes etc. gereedschap uit de schuur :-)
Ik ga deze kaart insturen bij:
Diva's by design # 34: One for the boys
Delightful challenges: Distressing
Cards for men # 10: Kicking back

Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en ik vind het reuze leuk als jullie een reactie achterlaten.

Lieve groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Wat een stoere kaart joh (alhoewel ik de bloempjes er net iets te lief voor vind). Gaaf die achtergrond!
    Fijn dat je de kaart mooi vond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke steampunkkaart...en die macho, lekkere stempel Marianne!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaart is dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fab card..
    Thanks for joining us at cards for men

    jen xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...