donderdag 3 mei 2012

MY Art Journey

Inderdaad is het zentanglen erg verslavend en reuze leuk om te doen.

ART stempel (weet niet welk merk) en Journey (Tim Holtz) gestempeld met China Blue.
Hier omheen gedoedeld met zwarte Fine Line Drwawing pen van Letraset.
Kaart gedistressed met China Blue en Chipped sapphire.
Roos ART JOURNEY met distress inkt Barn Door gestempeld.
Lijn oranje met GOLD Promarker Letraset
Alles 2 x gemat en opgeplakt.

Voor de andere challenges heb ik nu helaas geen tijd gehad....., maar ik heb me goed vermaakt.
Ik zet deze kaart weer in bij Art Journey challenge # 21 MEI zentangle.

Bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties op mijn vorige kaart!!
Lieve groetjes,
Marianne


16 opmerkingen:

  1. Hi there, thanks for the lovely comment you left on my blog.

    My beardie is 5 and he is called Fraser, we have had him since he was 9 weeks old!!

    Fab Zentangles, all of them but especially like this one.

    Sam xx

    BTW - I've become a follower of yours too xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n onwijs gave kaart. Dit ligt je ontzettend goed zeg. Ik vind em machtig mooi met alle doodles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan dit kaartje,
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dit is gaaf Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa. .. volgens mij heb jij wel een goede bron aangeboord! Heel erg mooi, Marianne!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww wat een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zonder de roos zou ik deze kaart al helemaal super hebben gevonden Marianne...vind het zo knap!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze is weer erg mooi !

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Wow Wow Wow.... Wat kan jij dit goed! Echt super mooi. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige combinatie! leuk dat je mee doet aan de AJC #21.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog een hele mooie! Je hebt de smaak duidelijk te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...