vrijdag 11 mei 2012

And a little sewing

Stempels Crafty Secret en Crafty  Individuals.
Tekstje rechtsboven van Papermania.
Stempel mannequin zwart geëmbossed.
Rest met Memento inkt gestempeld.
Bewerkt met distress inkt.
Ik had deze kaart al lang geleden willen maken, maar het kwam er maar niet van. De stempels lagen al in de kast vanaf de Beurs in 's Hertogenbosch. Ik ga hem insturen bij:

Hobbyvision # 3 fotoinspiratie
Bizzy Becs MAY challenge: Vintage

En alweer bijna weekend, dus geniet ervan!
Lieve groetjes,
Marianne

8 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi marianne. Het doet me denken aan een modeposten van weleer. Hele mooie elementen zoals de garenklosjes, de stempels. Mooie aardkleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk Marianne...de stempel op het gescheurde papier, daaronder het weefsel, de garenklosjes, de andere mooie stempels...Lekkere vintage!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie twee prachtige kaarten! Mooie details op allebei Prachtige kleurverwerking ook! Geloof dat ik de mannenkaart het mooist vind.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous Marianne, love all the stamped images and the colour fits perfectly

    Have a great weekend.

    Sam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige nostalgische kaart Marianne.
    Waarom heb je stempels zo lang laten liggen, ze zijn helemaal leuk.
    Ik hoop dat je er een een prijs mee wint, aan de kaart ligt het echt niet.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er super uit Marianne!!
    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge.

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...