dinsdag 24 april 2012

Ridder in de orde van Oranje-Nassau

Nee, ik wordt niet geridderd deze koninginnedag, maar iemand vroeg me een kaartje te maken voor een man die al heel lang in het verenigingsleven actief is en die binnenkort een lintje gaat ontvangen.
Hier is het kaartje en het is iets heel anders dan jullie van me gewend zijn. Ik moet er zelf ook nog even aan wennen :-)
Achtergrond geëmbossed met de double do.
Kroon stempel Viva Decor en goud geëmbossed.
Achtergrond tekst gemaakt in Word en uitgeprint.

Ik ga deze kaart insturen bij de volgende challenges:
Cards for men # 09 Texture
Pollycraft Monday # 137 The Sketch
Kaboodle Doodles Challenge # 116: Emboss it

Lieve groetjes,
Marianne

7 opmerkingen:

  1. Anders maar wel heel mooi Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel leuk kaartje.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg. Dat is natuurlijk helemaal in stijl! Gaat schitterend met de aanbieding van een lintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic card, thanks for joining us at Pollycraft. Joey x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A great take on the sketch! Thanks for joining us at Pollycraft this week, Sheena xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card,love the image,your colours and design are lovely....Thanks for joining in with us at Cards for Men,hope to see you next time....
    Mandy x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...