zaterdag 28 april 2012

Kaart voor de jarige M@rjan.

Welkom nieuwe volgers!!
Ik zie dat ik zo langzaam aan naar de 100 volgers aan het kruipen ben en ik voel me erg vereerd dat jullie mijn blog leuk vinden en me willen volgen. Hieronder weer een nieuw kaartje, wat ik naar M@rjan heb gestuurd omdat ze gisteren jarig was. Ze heeft het vast al ontvangen dus kan ik het nu wel op mijn blog zetten.

Achtergrond met scattered straw gestempeld met Viva Decor stempel.
De Urban stempels van Papermania met Memories Brown gestempeld.
Alles gedistresst met ranger Tea Dye
Bloemetjes van Prima Marketing E-line.
Knoopje  erop en alles afgewerkt met perlenpen bronskleur
Bij Wags 'n  Whiskers # 78 Distressing gaat ie mee doen met de challenge.
Maar hoofdzaak is natuurlijk dat hij bij de jarige in de smaak valt :-))

Bedankt voor het bekijken en de reacties en allemaal alvast een heel fijn weekend!
Lieve groetjes,
Marianne


6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en prima kleuren.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Marian!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat is deze schitterend Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke kaart Marianne, zo compleet!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje!
    Bedankt voor het meedoen bij Wags'nWhiskers challenges. Morgen komt er weer een nieuwe challenge online, hopelijk doe je dan weer mee :)

    *hugs*
    Angélique - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...