woensdag 14 maart 2012

ZOMAAR een kaartje

Deze kaart met lentebloesem heb ik nog op de valreep gemaakt voor Nadia's Challenge blog # 26 Lente in 3D.


Alhoewel ik een stempelfan ben, merk ik dat 3D toch ook erg leuk is en het geeft vaak iets extra's aan een kaart. Hier nog even een detail van de 3D piramide:


Ik stuur de kaart ook in bij:
Elke kaart een feestje # 106 Zomaar (omdat ik aan je denk)
Pollycraft Monday Challenge # 131 Paula's sketch

Ik zag dat er weer enkele nieuwe volgers bijgekomen zijn. Welkom dames en ik ben bijzonder blij dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te bekijken en te volgen.
Op voorhand al weer bedankt aan iedereen die een reacties wil achterlaten.
Lieve groetjes,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Hij is mooi! Leuke indeling i.c.m. met het plaatje.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card Marianne and fabulous flowers, thanks for joining us at Pollycraft. Joey xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een voorjaarskaartje leuk hoor. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht van een kaart.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan en leuke kleurtjes ook.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die geeft mij écht een lentegevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat ziet er fris en lente fleurig uit.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker fris dat turkoois met wit, past bij deze stralende dag.

    Fijn dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waauuwww zeg, wat een schitterend kaartje zeg!!!! Super!!!!
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...