zondag 18 maart 2012

Spotlight winner Februari Penny Black and more at Allsorts

Hallo lieve volgers.

Hier even een klein berichtje van deze kant om te laten weten dat ik in de Spotlights sta bij Penny Black and More at Allsorts.

En ik ben daar reuze trots op! 
Ik heb een klein verhaaltje over mezelf mogen vertellen, dus als je iets meer over me wilt weten, kun je dat op hun site even gaan lezen.

Ik ga proberen om vandaag nog een leuke kaart te maken, maar ik heb de afgelopen tijd ook niet stil gezeten en wil jullie even laten zien wat ik zoal gemaakt heb voor iemand die in mei de communie gaat doen. Het gaat om ongeveer 100 kaarten/bedankenvelopjes en 50 naamplaatjes.

Het regenboog ontwerp heb ik gemaakt op de PC en alles is met de hand ingekleurd met Promarkers.
Iedereen nog een hele fijne zondag en tot snel!
Lieve groetjes,
Marianne

3 opmerkingen:

  1. Wow gefeliciteerd Marianne en deze kaartjes zien er ook super uit!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte, héél erg leuk!
    Ik vind je regenboogkaartjes trouwens super!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf zeg je in de spotlight stond. Heel tof!

    Je kaarten en floppies vind ik superleuk!!! WAT een werk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...