dinsdag 13 maart 2012

Meisje met kat (Mo Manning stamp)

Deze keer heb ik geprobeerd om het plaatje in 3D bol te maken. Ik zag dit bij sommigen op het blog en ik vond het een heel leuk effekt hebben, maar het viel nog niet mee. Hier is het resultaat:


en nog een detailfotootje.
Ik hoop dat het een beetje te zien is.


Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
Mo DP2 Challenge # 125 : Try something new
(stamp in 3D and puffed up)
Totally Gorjuss # 122: anything goed with a button
Stamptacular sunday # 154 The sketch

Bedankt voor het kijken. 
Lieve groetjes,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. Ja, moeilijk hè om zo'n plaatje in 3D te doen. Heb het ook een keer eerder geprobeerd en vond het erg lastig!
    Je kaartje vind ik mooi geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal te gek en prachtig ingekleurd.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart weer Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I can't read anything here but i am sure you probably have a way of reading this. I love your card its soooooooo cute!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat het er toch goed uitziet?
    Ik weet niet goed hoe het eruit zou MOETEN zien, maar ik zie wel de laagjes hoor.
    Heel leuk, mooie kaart Marianne.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your card! Great colors, and I like the way you've cut out parts of the image to give it dimension. Glad you joined us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The dimension looks terrific. Great job on this card.. Thanks so much for joining us at Mo's this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is wel heel goed gelukt ik vind het een leuke kaart ook de stempel van hun vind ik zo leuk.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lovely card love the colors and image, love that you've 3D it for dimension, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week

    Hugs Winnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A lovely card love the colors and image, love that you've 3D it for dimension, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday this week

    Hugs Winnie DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...