zaterdag 10 maart 2012

Het is weer paars!

Hier is weer een paarse kaart. Ik kom er steeds op terug, alleen zo jammer dat het zo moeilijk is om mooi paars designer papier te kopen. Maar ik blijf er naar uit kijken :-)) Dit paarse achtergrond papier komt van de Action.


Deze stempel is van The Pixie Cottage en daar ga ik o.a. deze kaart ook bij insturen. Stempel van vlinder is van Studio Light.
Alles ingekleurd met Pro- en Flexmarkers van Letraset.

The Pixie Cottage # 111 Things with wings + sketch
Crafts and me # 74: Things with wings
C.R.A.F.T. # 145: Inspired by a song (Butterfly van Danyel Gérard)

Lieve groetjes van mij!!
xxx Marianne




10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awhh Marianne~~Love this!!!! This is a favorite image for me and you have given it such sweetness!! Thanks so much for joining us at The Pixie Cottage!!
    hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card and pretty colours. Thank you for joining us at C.R.A.F.T. this week. Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute! All the details, from ribbon to butterflies and birds, go so well together. I love the choice of colors too.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Paars is gewoon een super kleur, doet je aan krokusjes denken en daar wordt je vrolijk van.
    Je kaartje is weer geweldig leuk geworden, met mooi papier.
    Je kunt weer trots op het eind resultaat zijn.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a pretty card. I love the image - a new one on me. You have coloured her beautifully and the background paper is gorgeous. Thanks for joining us at CRAFT this week. Good Luck Sheryl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi paars is niet lelijk! Zeker niet op jouw prachtige kaartje.Leuk, al die vlindertjes erop!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje leuke kleur paars ook, lieve vlinders.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for joining us at CRAFT Challenges with your fantastic card...what a super image and colours you have used

    Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marianne, your birds and butterflies make beautiful accents for your sweet image on this pretty purple card. So glad to see your entry at the Crafts and Me Stamps digi team's Things with Wings challenge. Hugz, ~ Rose

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...