zondag 15 januari 2012

Uit de verkleeddoos

Hallo allemaal die dit kan lezen :-(
Wat een vervelende Blogger de afgelopen dagen. Ik kan bij heel veel blogs nog steeds niet reageren, dus José en Petra en alle anderen die niets meer van me horen; ik ben wel komen kijken naar jullie fantastische kaartjes, maar ik kan helaas geen reacties achterlaten. Inmiddels heb ik zelf een pop-up reactieschermpje, omdat ik ergens heb gelezen dat het misschien helpt, maar ik weet niet of er mensen zijn die problemen hebben met mijn blog.


Ik heb nog wel een kaartje gemaakt voor enkele challenges en ik ga weer vol goede moed proberen of ik ze kan plaatsen op de volgende challengeblogs.

Elke kaart een feestje # 97: Uit de verkleeddoos
Kartenallerlei # 45 Sketch
C.R.A.F.T. # 137: Celebrations
Speedy Fox and Friends # 90: Use a border punch
The ribbon Girl # 15: Blue and Pink
The paper Variety: Fan fold embellishment

Groetjes en bedankt voor het kijken!
Marianne

23 opmerkingen:

  1. Je kaart is weer om te zoenen zo leuk.
    Hij is zoet en heel leuk in elkaar gezet,
    Ja meid, bloggen doet raar en ik kreeg op mijn vorige post ook maar 1 reactie en ik reageerde zelf.
    Niet leuk, maar het ligt niet aan de leuke blogmeiden.
    Veel liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuk dat je bij CRAFT Challenge langs bent gekomen deze week en veel geluk! Vergeet niet om donderdag weer bij ons te komen kijken om te checken of je hebt gewonnen of deel uit maakt van onze Top3. Gelukkig Nieuwjaar!

    Jo en Tigerlover.

    (maak je niet druk over blogger, mijn DT heeft genoemd dat ze moeite hebben commentaar achter te laten en in enkele gevallen e-mail hebben gebruikt ipv comments)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This card is so lovely! And the colors are great! Thanks for joining us at Kartenallerlei
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje weer!!!
    Ik weet niet of het je helpt maar ik had precies hetzelfde, heb google chrome geïnstalleerd en nu is alles weer normaal....kun je vinden waar als je gewoon google opzoekt.
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Marianne..

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig je kaartje, en leuk ingekleurd. Ik vind deze stempels dan ook keigaaf.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart zo in die lichte kleurtjes. En ik merk niets bij je blog. Dus misschien is het al opgelost? X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje, Marianne! Leuk dat je mee doet met EKEF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Girl, what a beautiful card you made! I love it!
    Thanks for sharing it and playing along at CRAFT Challenge this week.
    Best wishes and a big hug from Austria, Elisa (GDT Jan.)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief en schattig kaartje, Marianne!
    Ik blog via Firefox, nooit problemen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the color combo, so sweet and delicate <3
    Thanks fro playing along with us at The Paper Variety :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. such a pretty card. thanks for playing along with The Paper Variety challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lekker zoet kaartje, maar tegelijkertijd ook stoer door het geweldige afdrukje.
    Leuk dat je meedoet bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, it´s great.

    thanks for joining us at Kartenallerlei,
    Hugs
    Simi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een lief kaartje heb je gemaakt! Mooie kleurtjes en een schattige stempel! Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. what a great little image, thank you for joining us at C.R.A.F.T.Challenges this week

    Good luck

    Sylvia x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eine wunderschöne zarte Karte hast du aus unserem Sketch gebastelt - das Stempelmotiv ist so süß!! Vielen Dank für deine Teilnahme beim Kartenallerlei!
    Liebe Grüße, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love the colors on this sweet card! Thanks for sharing your rosette embellishment at The Paper Variety :)
    - Suzanne, TPV cofounder

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So sweet! Thanks for joining us at The Ribbon Girl challenge, Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pretty card. Love the soft colors. Thanks for playing along with us here at Speedy Fox and Friends challenge, we hope to see you again next week. Make sure to check out our challenge with Friends of SpeedyTV for more fun with Mark's Finest Papers, a Heinrich Co.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ein zauberhaftes Motiv in einer ganz tollen Karte. Gefällt mir sehr gut.
    Danke fürs Mitmachen bei Kartenallerlei.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a cute card!
    Thanx for joining the Kartenallerlei Challenge!
    XO, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Such a pretty card....I love your flower. Thanks for joining us at The Paper Variety

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...