maandag 16 januari 2012

Time for Birthday Celebrations

Bedankt allemaal voor jullie reacties op mijn kaartjes en op het Blogger-probleem. Als het aanhoudt ga ik toch eens de stap wagen om Firefox of Google Chrome te downloaden. Ben echter niet zo'n computertechneut, maar dit is zo niet leuk meer.

Maar nu is het Time for Birthday Celebrations:


Voor de volgende challenges:
Forever Friends Monthly challenge: A shaped card
Wags 'n Whiskers # 70: White on white + one color
Totally Gorjuss # 114: Use a star somewhere
Forever Friends: White on white
The ABC challenge H is for Happy Birthday

Lieve groetjes,
Marianne

17 opmerkingen:

  1. Oh Marianne ,wat een pracht kaartje...geweldig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Google Chrome downloaden en installeren is niet zo moeilijk. Echt een makkie. ;)
    Alleen goed lezen.;)

    Moooooie kaart! Textuur komt mooi uit in dat wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sta verbluft, of eigenlijk ik zit verbluft te kijken naar deze bijzondere kaart.
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Marianne.
    Dat is werkelijk de aller aller mooiste kaart die je ooit hebt gemaakt.
    Nou, je hoeft mij niet te vragen wat ik er verder van vind.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschoon kaartje is dit.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een bijzondere kaart zeg... mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely birthday card, Marianne! Beautifully created.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een schitterende kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card, really like all your embossing and die cutting, lovely colouring of those little FF bears. Thanks for joining us at FOREVER FRIENDS fortnightly challenge. Good Luck. Love Diane (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart marianne!
    grtz jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Marianne this is faulous love it. Thanks for joining us at ABC hope to see you for the next challenge.
    Big Hugs
    Clare
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben niet zo van de witte kaarten, maar toch is deze heel erg mooi gelukt. Knap hoor ;) Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart!! dankjewel voor je reactie op mijn blog! Het werkt inmiddels allemaal weer! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze is weer heel erg mooi, Marianne. Mooi in het wit en de embossing en lieve beertjes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind em super! Ik ben gek op easelkaarten en deze vind ik heel erg mooi. Leuk met de grote ster en de embossing. Liefs de beertjes.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love this shaped card with the music notes embossing! Thanks so much for sharing with us at Wags 'n Whiskers, hope to see you again soon! Pami x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card- the embossing is gorgeous and I love the little bear's tutu in white!! :)
    Thanks for sharing with us at the Forever Friends Monthly Challenge this time!! :)
    hugs, Rachel x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...