zondag 1 januari 2012

Nieuwjaarsdag en "Things can only get better"

Allereerst:
Allemaal een heel gelukkig Nieuwjaar en dat al jullie wensen dit jaar uit mogen komen!!

Vanmorgen heb ik een kaartje gemaakt met een heel toepasselijke tekst:
THINGS CAN ONLY GET BETTER.



We hebben hier allemaal het vuurwerk terreur weer overleefd. Dit jaar knalde het hier de hele dag, wat een hel was voor onze hond, die de hele dag niet naar buiten durfde. We zijn 2 keer met hem naar de bossen gereden, waar minder van het vuurwerk te horen was, maar vanaf 5 uur heeft hij geen poot meer buiten de deur durven zetten. Maar gelukkig is het nu rustig buiten en kunnen we er weer een jaar tegen :-)

Ik heb vanmorgen al lekker zitten freubelen en heb deze stempel van Mo Manning ingekleurd met mijn flexmarkers die ik vorige week binnen had gekregen. Het is nog wel even wennen; weer zoveel nieuwe kleuren tussen mijn Promarkers :-) Ik zal deze kaart in gaan sturen bij de volgende challenges:

Mo DP2 challenge # 115: Favorite Mo Project
                                 (New card because I love creating cards with the lovely images from Mo)
Simon says: Anything goes
Sketch Saturday Week # 188 The sketch
Paper Sundaes # 101: Something old (flowers, buttons and paper),
                                  Something New (new stamp and flexmarkers)

Ik wil jullie ook nog even bedanken dat jullie mijn blogje volgen
en altijd lieve en leuke reacties achterlaten!

Groetjes,
Marianne

11 opmerkingen:

  1. HIj is helemaal te gek.
    Veel succes met de challenges.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marianne en familie,
    Allereerst de aller aller beste wensen en een veel beter 2012.
    Wat erg dat je 5 begrafenissen hebt gehad, dit jaar geen een hoop ik.
    Je bent meteen goed van start gegaan met deze leuke kaart.
    Het ziet er weer als een plaatje uit.
    Heel veel liefs en geluk ChrissieXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje ! mooi !
    ik wens je langs deze weg nog een heel fijn, gezond en creatief 2012,voour jou en je hele familie.
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Marianne, wat een leuk kaartje en een toepasselijke tekst! Wat mij betreft mag 2012 beter worden hoor, hihi! Veel plezier met je nieuwe markers! Enne...arme hond...ik heb helemaal niets met vuurwerk en ben blij dat we dat weer gehad hebben, mijn paard is ook wel zo angstig met dat geknal. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en toepasselijke tekst. Laten we van 2012 een beter jaar maken inderdaad. :) Enne... dat vuurwerk hoeft voor mij ook niet. X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh how cute!! What a funny image. I love the colors you chose for your card. It's the perfect sentiment as well!!
    Thank you for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog.
    xoxo, Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So adorable and great matching sentiment! Thanks for joining us this week at Sketch Saturday and good luck! :D

    Hugz and TFS,
    xx Tracey/SS-DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful card! I can see why it's a favorite! Glad you shared it with us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. She is so sweet. You did a great job with this challenge. Thanks for joining us at Mo's this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card, such a fab fun image, brilliant colours too
    Thanks for joining us at Paper Sundaes
    Hugs Kat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. love it! one of my favourite Mo's too.
    Thank you for joining in the fun at Sketch Saturday
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...