donderdag 19 januari 2012

Kaartenuitdaging race tegen de klok.

Hier is ie .......  mag ie nog meedoen?


Ik wilde persé de challenge sketch bij de Nederlandse Kaartenuitdaging nummer 10 maken.
En het is me gelukt, als ik hem nog kan plaatsen!

Terwijl ik "lekker bezig" was, heeft mijn man de volgende foto gemaakt van de puinhopen hahaha.

Ik vond het nog wel meevallen.
Er is nog een stukje tafelkleed te zien. :-)
Dit zijn de challenges:
Nederlandse Kaartenuitdaging  # 10: sketch
My mums Craft Shop # 40: Favourite colourcombo
Fashionable Stamping Challenge #13 Butterflies or bugs


Lieve groetjes,
Marianne

20 opmerkingen:

  1. Je kaartje is prachtig geworden en die puinhoop geeft niets, heb ik ook altijd.
    Gewoon opruimen als je kaartje af is en dan opnieuw beginnen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he al die creatieve rommel haha
    Wat een prachtige kaart!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marianne, such a beautiful card with such a stunning layout and stamping. Thanks so much for joining us at FSC. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook altijd zo'n bende van, maar daar is wel dit prachtige kaartje uit voortgekomen.Hij is prachtig geworden. Fijn dat je mee doet met de uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Marianne! was je nog op tijd?? En heerlijk die 'rommel'! Na ieder projectje ruim ik het altijd weer op, maar als je bezig bent werkt het zo het beste :-) Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. Ik ben weg van de klaprozen!
    Lekker rommeltje hahaha. Maakt et uit, als je maar plezier hebt he.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is je gelukt, nog net op de valreep... en volgens mij ziet het er bij iedereen zo uit als ze aan t hobbyen zijn, tenminste bij mij vaak ook.

    Wat een prachtige stijlvolle kaart.

    Gezellig dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, was je nog optijd? En ja, hobby'en zonder rommel dat gaat volgens mij niet. Hij is prachtig geworden je kaart. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach die Herman, wat een heerlijke mens, maar ik zelf vind het er super gezellig uitzien hoor.
    Lekker veel troepje en alles binnen handbereik,.
    Jammer dat je zo weinig hebt, misschien is er snel weer ergens een beurs.
    Het is nooit goed om nog een stukje tafelkleed te zien hahha,.
    Maar dan die kaart............... jeetje wat is die weer mooi geworden.
    Ik ben benieuwd of hij nog mee kon doen, maar dat vertel je vast in je volgende post he.
    Veel liefs en een fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. absolutely beautiful thanks for joining us at MMCS hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful butterfly creation in great colors.
    Thanks for joining us at Fashionable Stamping Challenges this fortnight.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for sharing your beautiful card with us at Fashionable Stamping. Lovely mix of colours and gorgeous stamping. Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful, well thought out card! Thanks for joining us at FSC! Best, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bjoetie van een kaart met die prachtige stempel! ik heb deze ook. Maar weer eens tevoorschijn halen.
    Haha, hoe herkenbaar, die puinhoop!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuke kaart, die geeft me al een beetje een lentegevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi
    Such a beautiful card and so elegant.
    Thank you for joining us at Fashionable Stamping Challenge.
    Wishes
    Lynne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love your colour choices. Thanks for taking part at MMCS
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This card is absolutely too sweet.Beautiful butterfly and elegant colors.I adore your work.

    Plastic Card
    Plastic Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stunning card and I just love the color combination! Thank you for joining us at Fashionable Stamping Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A really beautiful card Marianne. The flowers and butterflies are lovely and the colours you chose just gorgeous.
    Thanks for taking part in our FSC challenge and wishing you good luck.
    Fliss x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...