woensdag 4 januari 2012

Als ik het ECHT wil, lukt het me wel.

Als ik het echt wil, kan ik zelfs met een Magnoliaatje een leuke kaart maken :-p
Het heeft me wel wat kruim gekost, maar hier is ze dan toch:


Is het geen schatje?
Het is een kaartje geworden voor de volgende challenges:
It's a Magnolia challenge # 22: Zwart en roze
Passion for Promarkers: Week 130 Thank you
Bunny Zoe's Crafts # 19: Fancy Folds

Centerstepcard.
Magnolia ingekleurd met Pro- en Flexmarkers.
Bedankt allemaal voor jullie bezoekje en ik vind het reuzeleuk om jullie reacties te lezen!!
Lieve groetjes,
Marianne

9 opmerkingen:

  1. Zo hee wat een prachtkaart! Ik vind het echt schitterend. Mooie vorm ook en zoveel mooie details. En dat ZELFS met een magnoliaatje hahaha!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er keigaaf uit, prachtige kleuren ook.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha hoe herken baar,ik kan absoluut niet met Magnoliatjes werken,maar jij hebt er een schitterend kaartje mee gemaakt...goed hoor!!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, idd heel erg herkenbaar!
    Toch maar prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van It's a Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zuurstokken kaart ;) Maar wel heeeel mooi geworden. Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor je bijdrage aan IAMC. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You've made a great card. Thanks a lot for joining our challenge at pfp:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Marianne, what a gorgeous thank you card. Such a cute image and pretty colours. Thanks for joining us at PFP. Hugs, Denise x
    I am really sorry for the late comment!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...