woensdag 21 december 2011

Winter van Art Journey.

Eergisteren al wat natte sneeuw hier in het zuiden des lands en wat denken jullie? Krijgen we dit jaar een witte kerst?
Bij Art Journey vroegen ze om een winterse kaart bij de 16de challenge en ik heb deze mooie Art Journey stempel evenals de tekststempel wit geëmbossed. De achtergrond is ingekleurd met distress inkt.


Verder gaat deze kaart meedoen met de volgende challenges:
The Crafty Pad # 152: Anything but Christmas
Everybody Art Challenges # 173: Anything goes
Anma Creatief # 03 December: Alles mag

Allemaal lieve groetjes!!
Marianne

11 opmerkingen:

  1. Ik kwam bij toeval op je blog via, via, maar je maakt erg leuke kaarten ik heb even rondgekeken. Deze kaart vind ik ook erg mooi van kleur en de eenvoud ervan. Ik ben je volgster geworden dus ik kom zeker terug.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig kaartje. Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, een leuke techniek!

    Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous work. Love the colour scheme and the beautiful embossed tree.
    Thanks for joining Everybody Art.
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great Card Such Pretty colours! Thanks for sharing it with us at The Crafty Pad in our Anything but Christmas Challenge this week!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en winters, Marianne! Leuk dat je meedoet aan AJC # 16.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je deze tekststempel erbij hebt gebruikt. Deze had ik nog niet gezien. Ook erg mooi geworden. :) Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a lovely soft card Marianne !!

    thnaks for joining us this week at The Crafty Pad !!

    hugs Diane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi geworden! Dank je voor het mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marianne,

    prachtig kaartje! Ik hou zo van deze stijl.

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes en fijn jaareinde,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart Marianne.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van december.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...