maandag 19 december 2011

Oh dennenboom, oh dennenboom.....

Ja, nu hebben jullie hem ook :-)
Nee hoor ik ben niet ziek geweest, alleen mijn MOJO was al in de winterslaapmodus. Dus even een tandje teruggeschakeld en nu weer lekker aan de slag.
Zoals beloofd hier weer een centerstepcard met een plaatje van Willow Designs, helemaal ingekleurd met mijn fantastische Promarkers. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Deze stuur ik in bij de volgende challenges:
Crafts and me:  Christmas
My mums Craft shop # 36: Cute and Funky Christmas
Speedy the cat challenge # 86: Make a Christmas card
One stitch at a time # 93 Anything goes
Charisma Cardz # 49 Last minute Xmas makes

En er komt er nog een: de rode kaart :-)
Tot ziens op mijn blogje!
Lieve groetjes,
Marianne

17 opmerkingen:

  1. Gelukkig was je niet ziek en ja, dat andere hebben we allemaal wel eens :)
    Gelukkig is het weer terug en heb je nu alweer zo'n gaaf kaartje om te laten zien! Ik vind het kleurwerk prachtig en de stempel echt erg leuk! Ik houd helemaal niet zo van stempels, maar er zijn er die ik dus wèl heel leuk vind!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat wil ik ook wel eens weten, maar het heeft je wel goed gedaan dan hahaha.
    Wat een prachtig kunstwerk is dit geworden.
    Leuke poppetjes zeg, echt een vrolijke kaart.
    Die draai krijg je door datje qua blokken steeds verspringt.
    Nu begint mijn punt met de kleurtjes uit het blok ervoor.
    Moeilijk om exact uit te leggen, maar bij punt 2 zal je het zien.
    Fijne dag en blij dat je MOJO stand eruit is hahaha
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the style of card and such a sweet image. Thanks for joining us at MMCS Challenge this week.
    Diane xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is lovely! Thanks for joining us at Charisma Cardz this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so cute, Marianne!

    Have a Merry Christmas and a Happy New Year!

    Hugs
    MARTINA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg leuk!!! Wat een leuk model om mee te werken hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Delightful fun card! Merry Christmas and thank you for joining us this week at Charisma. Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful design, love it. Thanks for playing along at MMCS for our cute and funky Christmas challenge. Merry Christmas

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Marianne, just popped over to wish you and yours a very merry Christmas and a happy new year - I love your Christmas owls!
    hugs
    Enfys

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super adorable! Thanks for joining us at Crafts and Me`s Christmas challenge. Merry Christmas to you! Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very cute. Thanks for sharing with Speedy the Cats Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you so much for playing at OSAAT. Good Luck!
    Hugs Nataliya

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bautiful card, love those owls :o) thank you for joining us at OSAAT for our anything goes challenge. Good luck and Merry Christmas, Hugs

    NIKKI DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nice work. Thanks for playing in Speedy's Challenge. Wishing you and yours peace and joy in this holiday season.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...