maandag 26 december 2011

Magnolia kerst

Nu de kerstdagen zo goed als om zijn, ben ik eigenlijk pas in "the mood" om kerstkaartjes te maken. Maar ik spaar ze dan maar alvast voor het volgende jaar, want dan heb ik er weer een heleboel nodig :-)
Dit is er eentje met een Magnolia stempel.


Deze is voor de challenge bij:
Simply Magnolia Christmas challenge.
C.R.A.F.T. # 134: Pastelles for Christmas
Creamiep DECEMBER challenge : The Sketch
Lexi's Creations # 55 Untraditional Christmas
Scrap and more DECEMBER Kerst

Lieve groetjes,
Marianne

6 opmerkingen:

  1. Ik vind deze heel erg mooi geworden! Weer eens wat anders zo'n zachte pastel kleur! X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een erg mooie pastelkaart geworden.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, this is just so adorable , love the blue background, wonderful card! Thanks for joining us at Lexi's Creations this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hope you had a wonderful Christmas with your family...your card is stunning, loving the pastel colours you have used. Thanks for joining us at C.R.A.F.T.Challenges

    Sylvia x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. great card,thanks for entering this week over at c.r.a.f.t challenges x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverd zeg. Ik zou nooit op het idee komen voor deze kleuren met kerst, maar het is wel erg leuk !
    Leuk dat je meedoet bij CreaMiep met de challenge.
    groetjes,
    Caroline (DT CreaMiep)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...