vrijdag 30 december 2011

Ik heb het helemaal gehad

Ik heb het helemaal gehad met 2011.
Wat een vreselijk jaar was dit.... vandaag ben ik naar de 5de begrafenis van dit jaar geweest.

Hier nog even een fotootje van de kaart die ik voor de familie van mijn tante heb gemaakt.

En ik HOOP zo dat 2012 beter wordt. Nee, ik WEET dat 2012 beter wordt; ik wordt zondag de 1e wakker en de zon schijnt!! 2012 wordt een positief jaar; ik VOEL het.

Ik wens vanaf hier dan ook iedereen een
geweldig, gelukkig, liefdevol, creatief en bovenal een gezond 2012 toe!


Gelukkig Nieuwjaar!

Lieve groetjes,
Marianne

4 opmerkingen:

  1. Oef... ik ken dat. Zo'n jaar was het voor ons ook. Het begon al meteen op de eerste dag...

    Maar... idd, volgend jaar kan het alleen nog maar beter gaan! Tjakka That's the spirit! Hahaha. ;)
    Gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja... ook ik ga uit van een beter jaar.
    Hoewel gelukkig niet alles vervelend was. Mijn ouders hebben nu een verzorgplek bij mij in de buurt en dat scheelt reistijd. Hoewel... ik nu vaker ga.
    Ik ga voor een gezond 2012..en tijd en dat wens ik jullie allemaal. en om aan te sluiten met wat ik gelezen heb Tjakka...
    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. TJAKKA... That's the spirit, 2012 wordt een GOED jaar. Jij ook alvast een fijne jaarwisseling gewenst. X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat 2012 je veel liefde, geluk, creativiteit en gezondheid mag brengen!!!
    Fijne jaarwisseling.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...