donderdag 29 december 2011

Feest!

Vertel ik net in mijn vorige blogpost hoe trots ik ben op mijn 88 volgers, gaat er spontaan eentje vandoor :-)
Nou ja, dan weet ze ook niet wat ze gaat missen in het nieuwe jaar.


Deze kaart is voor een goede vriendin die nog jarig is in het oude jaar. Moet het kaartje nog even schrijven en dan kan het in de bus.
EN ik stuur hem in bij:
Nederlandse kaartenuitdaging # 9 Nieuwjaar/Feest volgens onderstaande sketch

en bij Paper Sundaes # 100 Celebrate en
Kartenallerlei # 44 Party

Lieve groetjes,
Marianne

13 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart en lekker vrolijk. Die vriendin van jouw zal blij zijn. Ik zal jouw toevoegen dan sta je weer op 88 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marianne, ik ken dat gevoel, balen he ? de reden waarom mensen vertrekken zullen we nooit weten, maar ik blijf nog wel een tijd, als je dat goed vindt... Mooie, fleurige kaart,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marianne, your card is so lovely!
    Thanks for sharing with us at Kartenallerlei!
    I wish you a happy new year!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Marianne!
    Deine Karte ist wunderschön geworden - mir gefallen die Farben auch sehr gut!
    Danke für deine Teilnahme beim Kartenallerlei!
    Ich wünsche dir und deinen Lieben einen Guten Rutsch ins Neue Jahr und für 2012 viel Gesundheit und Glück!
    Liebe Grüße,
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijke kaart . . . . wel even lekker tussen alle kerstkaarten. Wat heb je een leuke stempel gebruikt. Leuk dat je mee doet met de NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vind ik deze mooi, hij is prachtig van kleur.
    Ik krijg er gewoon honger van.
    Veel succes en dank je wel voor het meedoen bij NKU
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great card! Thank you for joining us at Kartenallerlei
    hugs and a happy new year
    Line

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha en nu sta je op 89 volgers. Het is een erg vrolijke kaart geworden. Heb je je nieuwe markers ervoor gebruikt? :) Liefs, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig vrolijk kaartje is het geworden, erg leuk.
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van de Nederlandse Kaarten Uitdaging!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk gekleurde kaart, prachtig.

    Leuk dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren. Leuk dat je meedoet met de challenge van NKU.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdagingen!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...