vrijdag 25 november 2011

Vintage kerst.

Dit is alweer de tweede blogpost vandaag. Kaartenmaken ging vandaag zo lekker en ik heb me nog gewaagd aan een vintage kerstkaartje.


Deze kaart is voor de volgende challenges:
Crafts and me # 62 Vintage or shabby chic
CLP # 42 NOVEMBER
Scrapdelight Photo Inspiration




Hieronder staan nog een aantal kaartjes met inchies van Inkadinkado.

Leuk dat jullie naar mijn blogje zijn gekomen en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Lieve groetjes,
Marianne

10 opmerkingen:

  1. Vind je vintage kaartje mooi! Is dit nou die stempel van Kruidvat? Succes met de challenges.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat een prachtig kaartje. Hier hou ik nou van. mooi!
    groetjes,
    karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, mooie Vintage kaart is het geworden.
    groetjes jane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart zeg. Je hebt Santa mooi ingekleurd. ERG mooi de bloemen. Heel sfeervol.
    Je inchieskaart is ook erg leuk Marianne!
    Liefs, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marianne!
    Knap werk hoor!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor, je bent wel een lekkere hahaha.
    Ik krijg geen tijd bij jou om alles bij te houden.
    Maar eerlijk is eerlijk, dit is weer een beauty en ben blij dat ie vandaag gepost is.
    Ik wordt wel heel blij van die nostalgische kaarten.
    Helemaal leuk dus, fijn weekend Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fabulous Vintage christmas card i love it.Thanx for joining us at Crafts and Me this week.
    (hugs)
    Trish (-:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful vintage card! Thank you so much for joining us at CLP!

    Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...